Sigmundo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Jeg har tatt vann over hodet på et prosjekt i Engelsken på skolen. Problemstillingen min lyder: "Why did Hollywood become the movie capital of the USA instead of any other place?" Er det noen eksperter på området der ute, eller har du noe å bidra med? ALT av interesse! På forhånd takk Endret 7. november 2004 av Sigmundo Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Vel, det er en interessant oppgave, men trolig vanskelig nok. Min besvarelse ville blitt slik tror jeg: "Shit Happens." Lykke til i hvert fall. Endret 7. november 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 En av grunnene til at de valgte California er fordi det er et spesielt lys der, som funker veldig bra med film. Husker jeg så dette i en dokumentar eller noe slik... Synd jeg ikke husker mer, for den handlet akkurat om det du spør etter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hollywood er vel ikke noe "capitol"? "Capitol" er et sted der kongressen møtes... Litt feilaktig problemstilling? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hollywood er vel ikke noe "capitol"?"Capitol" er et sted der kongressen møtes... Litt feilaktig problemstilling? Hovedstad. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Åja. "Capital", ja. Burde ha sett det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Åja."Capital", ja. Burde ha sett det... Neida, det var han som skrev feil. Capitol er der kongressen møter, mens capital er hovedstad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Som nevnt tidligere i tråden var VÆRET og LYSET hovedårsaken.... De fleste opptakene ble gjort utendørs på den tida.. Logistikk o.l. var sikkert andre faktorer.. Prøv å google deg litt frem du Ellers lykke til med prosjektet! Mvh. Quintilian Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg tror også været var en hovedårsakene. Pent vær nesten hele tiden. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tror nok at myndingheter eller andre interesser har vært inne også (solgt billige tomter, mye billig arbeidskraft i området etc. dette er faktorer som hvertfall bidrar sterkt når andre industriplasser har blitt bygd opp, antar at dette ikke er noe unntak. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Åja."Capital", ja. Burde ha sett det... *barnslig* Lenke til kommentar
Sigmundo Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ok, tar selvkritikk på skrivefeilen Scarface^: Husker du navnet på dokumentaren, eller hvor du så den? Nor_Beret: Jeg har googlet meg rundt, og kom egentlig ikke fram til så mye, så derfor søker jeg hjelp her Lyset og varmen er definitivt notert som faktorer. Er det noen der ute som sitter inne med mer, så er d bare å fyre løs. Som sagt, alt hjelper. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Scarface^: Husker du navnet på dokumentaren, eller hvor du så den? Ingen anelse Vet ikke om det var en dokumentar engang... Kanskje jeg leste det... I dunno Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jepp. Vær og klima. Regner ikke så mye, så hvis du gjør et opptatk, kan du fortsette med det dagen etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå