Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Er det verdt og kjøpe ? Digger jedi academy og Outcast vis det er noe i samma sjanger skal jeg Ut og kjøpe spill i morra eller er det noe annet spill som er bedre ? Xbox eller GC (Video ut kontakten er ødelakt på PS2 en ) ##Topic endret - vennligst prøv litt bedre selv neste gang ## Endret 7. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Et ord: JA! Et av de beste rollespillene jeg har spilt faktisk, og om du er Star Wars fan er det virkelig en perle! Om noen måneder kommer oppfølgeren, The Sith Lords, så det er bare å henge i å bli ferdig til det kommer:) Forbered deg på å bruke minst 40 timer! I starten kan det være litt kjedlig(dette synes ikke jeg, bare lest at det er mange som mener det), siden du ikke har lyssaber, men jeg lover deg, det tar seg betraktelig mye mer opp når du får din første saber og kan begynne å bruke "The Force"! Jeg har spilt gjennom det to ganger(xbox), både som ond og god(ble max god/ond begge gangene), og vil anbefale at du og gjør det. KotOR ble GOTY(Game Of The Year) flere plasser i fjor, det sier vel sitt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg synes både Jedi Academy og Outcast er 2 veldig gode spill, men Old Republic synes jeg der i mot ikke er så bra. Sikkert fordi spillet er av en annen sjanger, og at jeg ikke er noe fan av RPG. Lenke til kommentar
shig Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 sw kotor er absolutt verdt å kjøpe. noe av det beste jeg har spilt Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Til og med jeg vurderer å kjøpe det, selv om jeg ikke er glad i RPG. Jeg kjenner en som ikke likte RPG men syntest at dette var et sinnsykt bra spill. Det er jo realtime da, så det er en slags blanding av RPG og Action. Tror jeg... Ps. rett meg hvis jeg tar feil Endret 7. november 2004 av Solid Knight Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kjøpte meg kotor på Xbox, stor tabbe, stor tabbe Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 KOTOR er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Anbefales på det sterkeste. TheWiz: ikke stjel avataren til Polecat da. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 KOTOR er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Anbefales på det sterkeste. TheWiz: ikke stjel avataren til Polecat da. Roger that. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Går helt i surr når dere har lik avatar. Takk. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) ************** Endret 7. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Skal kjøpe det til Pc tror jeg Må da spørre ossen spillet er Online , så ossen er spillet online ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skal kjøpe det til Pc tror jeg Må da spørre ossen spillet er Online , så ossen er spillet online ? Er det online da? Visste ikke jeg? Hvis det er det har jeg en enda bedre grunn til å kjøpe det! Det eneste som hindrer meg nå er det faktum at det er utsolgt på EB games og de er de eneste som har det på en mils omkrets. Men de sa at det antageligvis vil komme på tirsdag da. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Noe jeg synes er litt rart: Jeg var på expert, spaceworld, elkjøp, lefdal, ingen av de hadde noengang hørt om det spillet! EB games Strømmen var de eneste som hadde hørt om det! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Noe jeg synes er litt rart: Jeg var på expert, spaceworld, elkjøp, lefdal, ingen av de hadde noengang hørt om det spillet! EB games Strømmen var de eneste som hadde hørt om det! lol, ta og bestill det på www.CDON.com Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Er battlefront RPG også eller er det mere likt som Jedi Academy ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Battlefront ligner velding på Battlefield 1942/Vietnam. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Liker du Fable, liker du KotOR. KotOR er definitivt det beste Star Wars-spillet som har kommet ut siden.. tja, Dark Forces i '94/95. God grafikk, bra musikk og lyder, forskjellige spillestiler, forskjellige måter å takle situasjoner på (god/ond), et meget bra kamp-system, og en aldeles ypperlig historie (med Verdens Største Twist). Lenke til kommentar
Doga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (med Verdens Største Twist). LOL! Trademark Ikke for å lage sirkus psilocybe, men jeg synes ikke kampsystemet er så veldig mye å slenge kjerringa i veggen etter, så jeg lurte på om du kunne forklare litt om hvorfor det er så fett? Jeg har riktignok bare spilt det i nesten syv timer, kanskje jeg har bedre i vente? Det jeg ikke liker er at spilleren ikke har så mye "kontroll" i battles med tanke på at er veldig delvis turnbased. Ta det derifra. Mulig dette bare ble rart... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Men seriøst. Trådstarter antyder at han liker Jedi Academy og Outcast veldig godt. Spillbarheten i KOTOR er noe totalt annet, og kan så og si ikke sammenlignes. Hadde det ikke vært for at alle sjangrene er Star Wars ville jeg hatt store problemer med å sammenligne de. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Kan du ikke sloss selv på spillet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå