hifiman Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hei! Skal bytte ut noen deler av min Pc`e (Harddisk,hovedkort og CPU) Jeg hadde tenkte meg følgende oppsett: Hovedkort: EPoX EP-8KDA3J CPU: AMD Athlon 64 3200+ Harddisker: Western Digital Raptor 36.7GB (Som Windows Disk) Seagate Barracuda 7200.7 200GB Ram: Corsair Value S PC3200 512MB Twinmos PC3200 512MB (Den har jeg før) Ellers så har jeg alt annet fra før, men jeg har kun en 300Watt PSU , Vill det holde til det oppsette ? Strømforsyninga er av merket "Aopen"... Passer det med Twinmos og Corsair vaule ram moduler sammen ? Hvis dere synes at noe bør byttes , så må helst ikke prisen overstige 6000 KR! Endret 7. november 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis jeg hadde vært deg ville jeg nok betalt rundt 500kr mer for en amd 64 3400+ Tror ikke at twinmos og Corsair passer sammen nei... Kan ikke si noe sikkert...! Tviler på at psu'en din holder så tror at du må kjøpe en 350W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå