Gå til innhold

S700i: Første inntrykk og bilder!

Algron

Anbefalte innlegg

LOL :!:

så gøy!

bare vent, dere kommer til å HIVE dere innpå 6630-posten når den tid kommer!

og dermed er vi skuls!

nå begynner dette å bli latterlig :p

jeg sitter med e398,s700i og qtek 9090, hvor s700i er den absloutte øyensten.

tror ikke det finnes noen på skolen min som ikke ble misunnelig på den :p

mon tro hva de sier om 9090 :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
S700i er jo en del mer hypet enn 6630. Måneder i forveien var det jo tråder her om: "Når kommer S700i?", "Hva kommer S700i til å koste?", "Hva slags specs er det på S700i?", "Kommer S700i snart?" osv. Det er jo ikke uten grunn til en slik (I mangel på norskt ord) anticipation...

Enig i det! Enkelte modeller som er "revulusjonerende" (som S700i), skaper mye oppstyr rundt seg.

Skjermen har vi kun sett i PDAer og enkelte Sharp-modeller i utlandet, og S700i var på en måte første skritt fra den asiatiske teknologien til Europa.

Mens 6630 som på mange måter er bedre, blir litt glemt bak alt oppstyret rundt S700i, akkurat på grunn av dette med ny og eldre teknologi. 6630 har vi sett før.

Lenke til kommentar

Eneste revlusjonerende må være å ha så lite nytt i en ny mobil som koster så mye og er så stor og stygg..

Hva er det som er revlosjonerende med denne fungus?.. bortsett fra det nevnt over..

Desverre Dragon, det er ikke noe håp for deg.. du er nok smittet for livet..snart vil du begynne å hate mobiler(Det klaretste symptonet er nemmelig at man begynner å like SE, spes s700i :p) og så vil du aldri ha en mobil igjen.. og så kaster du data'n og går tilbake til radio..*syns synd på dragon*

heheheh :p :p

Lenke til kommentar
Eneste revlusjonerende må være å ha så lite nytt i en ny mobil som koster så mye og er så stor og stygg..

Hva er det som er revlosjonerende med denne fungus?.. bortsett fra det nevnt over..

Desverre Dragon, det er ikke noe håp for deg.. du er nok smittet for livet..snart vil du begynne å hate mobiler(Det klaretste symptonet er nemmelig at man begynner å like SE, spes s700i :p) og så vil du aldri ha en mobil igjen.. og så kaster du data'n og går tilbake til radio..*syns synd på dragon*

heheheh :p :p

Kan du ikke bare kjøpe den sinsang mobilen du drømmer om og la oss være i fred.

Lenke til kommentar

Herregud, som dette forumet har tapt seg.

Nå er det kun drittkasting eller nesegrus beundring som gjelder. Selv i tråder som denne, der utgangspunktet er inntrykket til en som faktisk har brukt den klarer andre å blande seg inn, kun for å kritisere.

Tror det er opp mot 30 tråder som har følgende innhold nå:

"Herregud, s700i er så stygg og så dyr!"

"Nei, det er den peneste telefonen i verden. Det finnes ikke svakheter på den, uansett hva du skal bruke den til!"

"Pøh, den perfekte mobilen er 6630, som alle må være enige om er nydelig og har absolutt alt alle trenger og er perfekt og uten svakheter - det mener jeg seriøst. S700i skjønner jeg ikke at noen ville kjøpe i det hele tatt, uansett pris. Dårligste mobilen jeg har sett."

"Hah! 6630?! Den støgge mobilen der? Nokia lager kun drittmobiler, men denne er den støggeste og dårligste av dem alle."

osv-- osv--

Lenke til kommentar

Nå er det kun drittkasting eller nesegrus beundring som gjelder. Selv i tråder som denne, der utgangspunktet er inntrykket til en som faktisk har brukt den klarer andre å blande seg inn, kun for å kritisere.

"Nei, det er den peneste telefonen i verden. Det finnes ikke svakheter på den, uansett hva du skal bruke den til!"

"Pøh, den perfekte mobilen er 6630, som alle må være enige om er nydelig og har absolutt alt alle trenger og er perfekt og uten svakheter - det mener jeg seriøst. S700i skjønner jeg ikke at noen ville kjøpe i det hele tatt, uansett pris. Dårligste mobilen jeg har sett."

"Hah! 6630?! Den støgge mobilen der? Nokia lager kun drittmobiler, men denne er den støggeste og dårligste av dem alle."

osv-- osv--

Kan ikke si meg mer enig!

Lenke til kommentar

osv-- osv--

Kan ikke si meg mer enig!

Det viser jo bare nivået diskusjonen er på. Blir som å krangle om verdens beste gitarist.

Hvilke svakheter kan vi være enig i at S700i har:

Den støtter ikke PRO. Det er negativt siden man ikke kan ha minnekort som er større enn 128 mb. Dessuten er MSD-kortene dyrere enn mange andre standarder.

Dette kan alle være enig i er negativt.

Den har ikke 3G eller EDGE. Her burde SE tenkt fremover å lansert S710a i norge også. Første kvartal -05 åpner flere EDGE-nett. Dette er også negativt, ingen kan nekte for det.

Det tar tid å kommer inn på Filbehandling - bilder. Dette er en udiskutabel sannhet. Nå skal det sies at min stick r full og da faller det naturlig at det tar "tid". Regner også med at PRO-versjonen er raskere på akkurat det.

Sikkert mer også, men resten vil jeg påstå er en smakssak. At det ikke er Symbian er f.eks ingen svakhet, det er et valg man gjør. Husk at P910i er billigere, og hvis man vil ha Symbian er valget enkelt.

Men D500 ser jo feeeet ut. Om det er SE, Nokia, Samsung, Kyocera, Siemens, Sanyo, LG..osv er for meg likegyldig. Jeg ser på spesifikasjoner, oppsøker butikk, leker litt med den og velger så om dette er noe for meg.

I rest my case.

Lenke til kommentar
Den støtter ikke PRO. Det er negativt siden man ikke kan ha minnekort som er større enn 128 mb. Dessuten er MSD-kortene dyrere enn mange andre standarder.

Synes jeg leste et sted at et eller annet selskap hadde laget et MSD kort på 256 MB?

En annen svakhet er at man ikke kan se filmer over hele skjermen.

Lenke til kommentar

Synes jeg leste et sted at et eller annet selskap hadde laget et MSD kort på 256 MB?

En annen svakhet er at man ikke kan se filmer over hele skjermen.

Enig med skjermen. Tror ikke det kommer til å bli oppdatert siden videokameraet har så lav oppløsning. På den annen side kunne man brukt bedre oppløsning til å se filmer eller tv i storformat. Så det er bare å håpe.

Jeg har også sett at Sandisk skal ha planer om et 256 mb kort. Fant ikke noen om det på siden deres, og tror heller ikke på det siden det er en grunn til PRO-formatet kom. Tror rett og slett ikke at vanlig MSD-fomatet ikke takler mer enn 128 mb minne.

Men jeg håper jo også her at jeg tar feil :-)

Lenke til kommentar

Ja kei..Sorry for spøken med viruset dragon.. skjønner ikke hvorfor det er en så stor sak..men sorry.. sorry for å ha kritisert simson... men for meg er størrelsen og prisen klare minus.. og jeg syns ikke den er noe fin(har sett dummy).. og er helt uenig i at det er noe revlusjonerende i denne mobn mr. Fungus og dere andre..

Sorry for at jeg ikke holdt meg seriøs.. skulle begrunnet min post mer.. og igjen sorry for det om viruset dragon, håper du ikke påkostet deg en lege regning for mine ord..nei fuck..ekke flink til å holde meg seriøs hele tia.. dere får si ifra ;)

Endret av Silent Copper
Lenke til kommentar
LOL :!:

så gøy!

bare vent, dere kommer til å HIVE dere innpå 6630-posten når den tid kommer!

og dermed er vi skuls!

Jeg kommer ikke til å hive meg på 6630-posten. Den telefonen bryr jeg meg ikke spesielt om, minner om badeanda 3650. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...