Gå til innhold

S700i: Første inntrykk og bilder!

Algron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for mye penger? du har en k700i men neeeei da må ha en s700i også. Bare si ifra hvis du vil ha kontonr mitt, der er det plass til masse penger.

anyway NAIS mobil :)

Jeg er ikke noe spesielt rik; jeg hadde spart til K700i og S700i siden de ble lansert for lenge siden :)

Lenke til kommentar

Overaskende at Amobil "slaktet" S700 i testen... :ohmy:

Det var store forskjeller på Amobils og ITavisens test hvertfall... :)

Det virker ikke helt som om ITavisen har brukt telefon i det hele tatt... Ingenting om verken menyer eller sms-skriving, bare hvor konge skjermen er... :ermm:

Dette burde de jo ha skrevet om, ettersom SE har slitt litt med det på tidligere modeller! :hmm:

MEN jeg tror det er positivt at noen tester skriver det som er negativt også, istedenfor å bare skrive: "... Den har noen småfeil, men det gjør ikke noe fordi den har så bra skjerm!", Det er tross alt bedre å kjøpe en mobil når du vet at det kan være litt forsinkelse i menyene, enn at du finner ut av det etter du har kjøpt en mobil til 6000 kr!

Lenke til kommentar
Klart, enig i noe Fungus, men det virker også at de prøver å være unødvendig "slemme" også da, så lenge den stort sett er godt mottatt over hele fjøla, og uffer og klager over ting som andre mobiltelefoner bare kan drømme om å ha.

Mjo, du har nok rett... Men leste test av S700i på MobileBurn.com nettopp, hvor de også hadde påpekt trege menyer, dårlig dekning og noe mer.

De nettsidene som f.eks dinside.no osv, tror jeg har litt liten peiling på mobiltelefoner i det hele tatt. Alt de ser på er kamera og skjerm.

Men jeg ser stadig S700i i butikker, og jeg må si; det er ikke en driitstygg mobiltelefon. Litt stor, men veldig fin. :thumbup:

Men Amobil var nok litt slemme på testen, ja det kan jeg være enig i!

Lenke til kommentar

JEG ER SÅÅÅ LEI AV Å HØRE OM DEN SKJERMEN!!! OG DET KAMERA!!!

det er jo bare det eneste dere ser! mobilen er jo som en stor , stygg utgave av lille pene K700i !!! eneste forskjell...skjerm, minnekort, kamera....

dere er bortevekk i den skjermen dere, så dere ser ikke hvor ugly den mobilen er!

(sorry, måtte bare få det ut!)

skjerm+minnekort+kamera= 6000; :roll:

Lenke til kommentar
dere er bortevekk i den skjermen dere, så dere ser ikke hvor ugly den mobilen er!

Dummeste jeg har hørt, selv om ikke du liker en mobil betyr ikke det at alle synes den er stygg! :mad:

Selv synes jeg det er den fineste mobilen som er laget :love:

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt, selv om ikke du liker en mobil betyr ikke det at alle synes den er stygg! :mad:

Selv synes jeg det er den fineste mobilen som er laget :love:

Enig med deg jeg *Dragon* :love:

tja, man blir passe lei av å vri den rundt for å skrive meldinger ivertfall!

grøss og gru!

Sikkert like lei som man blir å åpne klapptelefoner og å skyve ned skyvetelefoner tenker jeg :roll:

Lenke til kommentar
JEG ER SÅÅÅ LEI AV Å HØRE OM DEN SKJERMEN!!! OG DET KAMERA!!!

det er jo bare det eneste dere ser! mobilen er jo som en stor , stygg utgave av lille pene K700i !!! eneste forskjell...skjerm, minnekort, kamera....

(sorry, måtte bare få det ut!)

skjerm+minnekort+kamera= 6000; :roll:

Den er nå uansett mye penere enn Nokia 6630. Det kan jeg personlig garantere at flertallet av den Norske befolkning samtykker i :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...