Gå til innhold

S700i: Første inntrykk og bilder!

Algron

Anbefalte innlegg

Kjøpte min S700i til den nette sum av 4499,- på Elkjøp (Brukte deres prisgaranti)

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder og hva jeg synes om den:

Først en liten sammenligning mellom S700i, K700i og T610:

CIMG0699.jpg

CIMG0700.jpg

CIMG0701.jpg

CIMG0702.jpg

Som dere ser er den en del større enn de andre, men en helt grei størrelse synes jeg! :thumbup:

Men når man åpner den opp blir den veldig stor! :ohmy: , heldigvis åpner man den bare hvis man skal skrive eller ringe:

CIMG0704.jpg

CIMG0703.jpg

S700i støtter minnekort opp Memory Stick Duo opp til 128MB:

CIMG0708.jpg

Kamera:

Man bruker hele skermen som søker:

CIMG0697.jpg

CIMG0696.jpg

CIMG0705.jpg

Lyset til S700i er hakket bedre enn K700i sitt:

CIMG0707.jpg

Har ikke fått overført noen som jeg har tatt med S700i ennå.

Skjerm:

CIMG0712.jpg

CIMG0709.jpg

Man kan se på bilder over hele skjermen:

CIMG0714.jpg

CIMG0713.jpg

Super Real Tennis:

CIMG0716.jpg

Jeg må si at den er vel verdt prisen!

Skjermen er fantastikk, i sammeligning med k700i er den overlegen.

De 260.000 fargene merker man ikke så veldig godt, men skjermen er klarere og lysere enn T610 og K700i.

Den er også kjappere enn K700i.

-Dragon :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med at man ikke merker 262.000 farger så veldig godt er vel det med at ved 65536 farger (ved høy oppløsning) så flyter fargene veldig bra, men hvis du studerer nærmere så vil du kunne merke det. Husker da jeg sku se forskjellen mellom P900 og P910i. Den var ikke stor, men den var der. Man merker det etterhvert.

Lenke til kommentar
Men når man åpner den opp blir den veldig stor! :ohmy: , heldigvis åpner man den bare hvis man skal skrive eller ringe:

Må man åpne den for å ringe? Trodde man kunne gjøre det med den lukket også...

Ja, hvis man skal ringe et nummer man ikke har lagret :)

Lenke til kommentar

og vise en 176x144 video på et 320x240 display i fullskjerm vil jo også se veldig dårlig ut.. det er akkurat det samme som og zoome videoklippet x 2 på PC'en, ergo, det vil se utrolig kornete ut.

Kanskje derfor de ikke vil at en skal få se videoklipp i fullskjerm?

Lenke til kommentar
og vise en 176x144 video på et 320x240 display i fullskjerm vil jo også se veldig dårlig ut.. det er akkurat det samme som og zoome videoklippet x 2 på PC'en, ergo, det vil se utrolig kornete ut.

Kanskje derfor de ikke vil at en skal få se videoklipp i fullskjerm?

Filmene i 176x144 blir helt klare og fine de :)

Lenke til kommentar
Filmene i 176x144 blir helt klare og fine de :)

Synes denne video saken er en søplefunksjon som ikke er godt for noe jeg ass.... var til dels greit på K700 der den fylte hele skjærmen, men på s700 er den virkelig ikke godt for noe....

Tror også dette kan løses opp med FW uppgrade... Men SE er vel knepne på disse super oppdateringene sine tenker jeg. Som feks Pro Duo støtte!!! :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det når man spiller? Kan du spille mens den er lukket? Er dette å foretrekke eller er det greiest når man får bruke tastene?

Følger det tennis spillet med? Er det kult? (Skal kjøpe S700i denne uken og gleder meg som åtteåring på julaften (etter at middagen er konsumert) :love: )

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar
Hvordan er det når man spiller? Kan du spille mens den er lukket? Er dette å foretrekke eller er det greiest når man får bruke tastene?

Følger det tennis spillet med? Er det kult? (Skal kjøpe S700i denne uken og gleder meg som åtteåring på julaften (etter at middagen er konsumert) :love: )

Man må bruke tall osv når man spiller.... men dette er greit, for telefonen ligger noe bedre i hånda utslått....

Tennis spillet følger med og er noe fengende.... Men java spill er ikke det helt store synes nå jeg da.... greit tidsfordriv...

Lenke til kommentar

Tennis spillet følger med ja, grafikken er fantastisk; man ser STOR forskjell mellom S700i, K700i og K500i nå man sammenligner Super real tennis på de :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...