salah Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hei! Vi er en stor familie som nå har 3 maskiner. Min og pappa/mamma's PC bruker vanlig kabel, ettersom routeren er noen få meter fra romma våres. Disse to maskinene er i 3. etasje. I 2. etasje er det en annen maskin (en bærbare som jeg bruker nå) som bruker trådløst internett, med en ukjent trådløs kort som er innebygget i denne HP-maskinen. Routeren er en D-Link DI-614+ Nå har vi tenkt til å ha en maskin til i 1. etasje, og dette skal være trådløst. Så derfor lurer jeg på om det funker med to trådløse maskiner på et router? Håper dere forstod hvordan jeg mente da! Mvh pavlion Endret 7. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 funker som bare det Lenke til kommentar
salah Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 funker som bare det Hvor mange er max? Takk for det raske svaret ditt Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 spørs om hva slags router du har men 50 er vanlig Lenke til kommentar
rornes Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 255 er maks i teorien. Men er det flere enn 20 så bør du ha en router med et annet merke enn Dlink Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 255 er maks i teorien. Men er det flere enn 20 så bør du ha en router med et annet merke enn Dlink enig i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå