Yonaz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei! Jeg skall ha meg nytt hovekort til socket 754 noen som veit om et bra kort? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 MSI K8N Neo Platinum er et av de mest populære. Har bygga bare 1 maskin med det kortet (for levering), men installasjon og samtlige driver-oppdateringer var noe av det enkleste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei!Jeg skall ha meg nytt hovekort til socket 754 noen som veit om et bra kort? du har laget 2 topic'er. et til Intel på S478 og et til AMD på S754, skal du ha 2forskjellige Hk? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei!Jeg skall ha meg nytt hovekort til socket 754 noen som veit om et bra kort? du har laget 2 topic'er. et til Intel på S478 og et til AMD på S754, skal du ha 2forskjellige Hk? Han skal ha et dual cpu oppsett Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hei!Jeg skall ha meg nytt hovekort til socket 754 noen som veit om et bra kort? du har laget 2 topic'er. et til Intel på S478 og et til AMD på S754, skal du ha 2forskjellige Hk? yess eller skall kjøpe meg et amd hovedkort og et pentium 4 hovedkort... Kamerat av meg som skall ha det Lenke til kommentar
wim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dette ASUS kortet er meget bra Lenke til kommentar
guge Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Dette ASUS kortet er meget bra Så lenge du ikke har tenkt å bruke Silicon Image RAID-kontrolleren er det OK. Men ikke mer enn OK. RAID-kontrolleren har kun softwarestøtte for RAID 5, den var umulig å sette opp på Win XP Home (norsk). Med RAID 1 er den kjempetreg. Dette er min erfaring, vil gjerne høre om andre erfaringer. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg har selv MSI K8N NEO PE, og har bygget to maskiner med fsr verisjonen... jeg liker ikke biosen til noen av dem, eller så er de ganske ok! billige er de og ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå