bleidd Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Når maskina har stått på en stund, bruker plutselig svchost.exe over 99% av CPU, og alt annet jeg skal gjøre går selvfølgelig treigt. Denne prosessen er jo en vanlig og viktig prosess i Windows. Har nylig hatt en Repair (fra CD) på Windows grunnet uflaks med en spillinstallasjon og DirectX 9.0c (argh). Windows XP Pro (engelsk) SP1, alle oppdateringer unntatt SP2. Kjører NOD32, Outpost, Spybot og Ad-aware med alle oppdateringer uten å finne noe. Noen som aner hva det kan være? EDIT: makser ut CPU helt. Endret 10. november 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Vel, jeg fant denne siden, og prøvde dette tipset som løste det for mange: go to "run" - tipe there "msconfig" - than go to "services" - turn off "DNS Client" - restart comp and that's all Dette hjalp dessverre ikke for meg. SVÆRT takknemlig for andre forslag! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Sasser/MSBlaster symptomer. Sjekke denne siden. Svarene til posten finner du under reklamen: http://www.experts-exchange.com/Operating_...Q_21009850.html Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ahh, takk!! Skal prøve meg på den der. Fant akkurat ut at Repair'en jeg tok fjernet alle sikkerhetsoppdateringene mine. Flaut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå