ranvik Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 hei jeg fant ett vedlig bra program som hetter "totalcopy"( http://www.ranvik.net/totalcopy som funker vedlig bra på lan for den har resume og speed limit så du kan kopier mens du spiller cs uten at det hakker :smile:)) så jeg ambefaler det Lenke til kommentar
letmein Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 heh.. åij så oppdaterte vi er.. nåja.. greit appz... Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Er det bare for meg det er ustabilt? Eller har det kommet ny versjon? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 ja det kommer ny verjson om ca 2-3 uker etter som jeg har skjønt for den versjon her var laget for win98 ,men den funker for win2k og winxp. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 02:20, ranvik skrev:hei jeg fant ett vedlig bra program som hetter "totalcopy"( http://www.ranvik.net/totalcopy som funker vedlig bra på lan for den har resume og speed limit så du kan kopier mens du spiller cs uten at det hakker :smile:)) så jeg ambefaler det Du ranvik....takk så mye for det programmet....jeg har brukt det i hmmmm.... *tenke* litt over et år eller noe.... det er genialt Lenke til kommentar
oceana Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 sterkt, det programmet har da eksistert i vitterlige flere år.... men det er helt sjef... sikkert mange her som ikke viste om det Lenke til kommentar
Ripp3r Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 02:20, ranvik skrev:hei jeg fant ett vedlig bra program som hetter "totalcopy"( http://www.ranvik.net/totalcopy som funker vedlig bra på lan for den har resume og speed limit så du kan kopier mens du spiller cs uten at det hakker :smile:)) så jeg ambefaler det Ehh... fælt så oppdatert du var da... :smile: Ikke direkte noe nytt Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 21:18, Ripp3r skrev: Quote: Den 2002-05-25 02:20, ranvik skrev: hei jeg fant ett vedlig bra program som hetter "totalcopy"( http://www.ranvik.net/totalcopy som funker vedlig bra på lan for den har resume og speed limit så du kan kopier mens du spiller cs uten at det hakker :smile:)) så jeg ambefaler det Ehh... fælt så oppdatert du var da... :smile: Ikke direkte noe nytt herregud, at dere visste om det betyr jo ikke at alle visste om det. programmet er så genialt at alle burde få vite om det. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 takk for det progget jeg har lett lenge etter noe slikt noe, keep up the good work. :smile: Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 ranvik as in "creator of totalcopy?" Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 jeg må si det er liksom den første om har merka det takk! :=) Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 hehe.. np! Du kan en "smule" programering altså... Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Takker, noe som også trenges er et program som viser alle som er på nettverket! Finnes dette? For på større lan får jeg bare opp ca 40 personer... Er det et program som viser alle sammen uavhengig av workgroup? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 jo det fines det eks: på tg99 så mekka brodern min ett program for og gjøre det på 6timer. og dreamhack samme år så laget han et program som pinget alle ip'ene vær time. ping ( 3000pc tokk 15sek ) og the gathring kopier kilde koden og la den inn i sitt program som di bruker vært år. men det fines der ute eks : R3X og mange andre. Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Noe annet bra ville vært et prog som gjorde det mulig å søke gjennom alle delte mapper i et windows nettverk - gjerne i kombinasjon med de greiene de hadde på TG (som i grunnen var ubrukelig :smile:). Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 23:52, ranvik skrev:jo det fines det eks: på tg99 så mekka brodern min ett program for og gjøre det på 6timer. og dreamhack samme år så laget han et program som pinget alle ip'ene vær time. ping ( 3000pc tokk 15sek ) og the gathring kopier kilde koden og la den inn i sitt program som di bruker vært år. men det fines der ute eks : R3X og mange andre. hva skriver dere i? (programmeringsspråk) er programmene grafiske, eller consolebasert? *C++-selvlærling* Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 ja det fines søke program forlan og det blei lagt første gang i på tg99 (var kun opp i 20min for public) og på tg00 mye mer oppe. http://ranvik.net/totalcopy/cv/netsearch.htm for info om det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Bra Ranvik! Lasta det ned nå og prøvde litt her på jobben. Funker fett! Dette blir svært nyttig. Har til nå brukt Filesync ved større kopieringer men den er treg og ressurskrevende *Applaus* (sikkert fra de jeg jobber med også som også likte det godt!) Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: ja det fines søke program forlan og det blei lagt første gang i på tg99 (var kun opp i 20min for public) og på tg00 mye mer oppe. http://ranvik.net/totalcopy/cv/netsearch.htm for info om det. Jeg holder ofte LAN-Party på jobben og har stor bruk for et slikt søkeprogram. Hvor kan jeg laste det ned? [Edit : skriveleif/feilsitat] _________________ [RCG]Balthazar [ Denne Melding var redigert av: [RCG]Balthazar på 2002-05-27 13:55 ] Lenke til kommentar
Piirka Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 hva med å legge ut de andre programmene dine til nedlasting, (netsearch og netbrowse) tror de hadde blitt godt mottatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå