dozer22 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei Sveis. Har fått meg slik en viftestyring ting å lurer på hvordan jeg skal koble dette. Er av typen Cooler Master Cooldrive 4. Fire sensorer og fire power plugs skal kobles til vifter/hovedkort. Cpu vifta har jeg alltid koblet til cpu_fan på hovedkortet. Der skal den vel fremdeles stå? Får vel rare pip å advarsler om at vifta ikke fungerer ellers? Men hvor skal jeg da gjøre av pwr ledningen som kommer fra viftestyringa? Eller kan jeg koble denne direkte på cpu fan ledningen? Jeg har ikke peiling i hvertfall. Det er sikkert noen av dere der ute som har gjort dette før. Jeg blir svært takknemmelig for svar/veiledning. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du skal kunne velge i BIOS om du vil ha advarsel om at CPU-vifta ikke går når du starter opp. Siden du skal koble til CPU-vifta til viftestyringa, skal du altså slå av denne advarselen. Kort sagt; koble alle vifter du kan til viftestyringen. Du kan godt ha flere vifter per kanal. Fulgte det ikke med bruksanvisning? Du kan finne den her i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå