Kridal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har en k700i. Har ført over denne .jar filen me d BT nå,den ble lagret i programmer.den heter cMessenger..går så på settings,skriver e-post adressa mi og passordet. f.eks [email protected]Trykker så på connect og da blir jeg spurt om "Tillate at programmet sender data til internett?" trykker JA. Da står det please wait og connecting... holder vel på å prøver å komme seg inn,men den blir bare stående slik i flere minutter.hva er galt? Samme skjer med min D500.. Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, det står bare connecting her også.. Skjønner ikke noe.. Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Er man ikke litt vel avhengi av MSN når man må ha det på telefonen sin også? Pluss, blir det ikke veldig dyrt om man skal chatte med alle på lista Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Feilpostet. (Jada, vet at tråden er litt "gammel") ---> Flyttes Lenke til kommentar
lars82 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 cmessenger på K700 fungerer hos meg,, jeg bruker da GPRS Internett-oppsett,, tror ikke det funker med wap.. jeg fikk først samme problem som nevnt her,, at den prøvde å koble opp, men ingenting skjedde.. men jeg gikk inn på meny -> kommunikasjon ->innstilinger for java -> internett-profiler -> velg GPRS Internett , netcom internett e.l Men må innrømme at problemet med oppkobling kommer og går.. så jeg anbefaler http://www.jabber.nu/ som fungerer fint med K700. Har ikke hatt noen problemer med denne.. men også her må GPRS være valgt for at den skal fungere.. GPRS Internett-oppsett kan du sende til din telefon fra www.telenormobil.no og www.netcom.no avhengig av nettet du ligger på... Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Trykker så på connect og da blir jeg spurt om "Tillate at programmet sender data til internett?" trykker JA. Da står det please wait og connecting... holder vel på å prøver å komme seg inn,men den blir bare stående slik i flere minutter.hva er galt? Du må lage deg en konto på web-siden til cMessenger. Der konfigurerer du også opp profilene dine (MSN, ICQ osv.). Uten å ha gjort dette, får du ikke logget på. Du må også bruke "internet" som APN. Ikke "wap". Det sjekker du under Kommunikasjon - Datakomm. - Datakontoer - (din konto) - APN. Endret 16. februar 2005 av covah Lenke til kommentar
Al Cap Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Der konfigurerer du også opp profilene dine (MSN, ICQ osv.). Uten å ha gjort dette, får du ikke logget på. Du må også bruke "internet" som APN. Ikke "wap". Det sjekker du under Kommunikasjon - Datakomm. - Datakontoer - (din konto) - APN. Hva skal stå på "min konto"? og på APN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå