Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Råd for å få det f***s Europe Online til å fungere...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-09 18:11, Cornel skrev:

Stor sjangse for det ja, men hadde du ei Pentium maskin sa du? Kvifor brukar du ikkje den?


 

Fordi det var maskina til ein kompis av meg... Sjølv har eg nok kun ei AMD maskin, men den ryke snart. Og då er det ikkje utelukka med Intel.

 

Til han som skreiv om retninga på antenna: Eg er bombesikker på at eg tar inn rett satelitt sidan dette er sjekka med TV-kanalar. Dessutan ville eg jo ikkje få 60% sånn av og til om eg var heilt på villspor...:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-09 18:53, Shrike skrev:

1GB om dagen? øøøh.. med skralle UPC klarer jeg jo

4-5GB om dagen.. dessuten er det skyhøy ping og masse problemer =)


Håper bare det kommer noe brukbart etterhvert=)


 

Eg sa:

 

***********************

 

Hei.

 

Meg att. Eg har no fått sett opp parabolen og alt virkar som det skal. Har lasta ned 1 giga på ein dag. Kan jo laste ned meir, men det var først i dag/går eg fekk det til. Eg har no sett opp FFM til og laste ned alt som kjem.

 

***********************

 

Kjem ned mykje meir enn 1 gia om dagen....

10-20 giga om dagen... alt etter kor mange som repushar ting...

 

Og det du snakkar om pingen.... Merkar ein den egentlig når ein lastar ned filer? hmmm nei...

Les heile tråden før du åpnar kjeften nestegong.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-12 16:18, Cornel skrev:

Quote:


Den 2002-07-09 18:53, Shrike skrev:

1GB om dagen? øøøh.. med skralle UPC klarer jeg jo

4-5GB om dagen.. dessuten er det skyhøy ping og masse problemer =)


Håper bare det kommer noe brukbart etterhvert=)


 

Eg sa:

 

***********************

 

Hei.

 

Meg att. Eg har no fått sett opp parabolen og alt virkar som det skal. Har lasta ned 1 giga på ein dag. Kan jo laste ned meir, men det var først i dag/går eg fekk det til. Eg har no sett opp FFM til og laste ned alt som kjem.

 

***********************

 

å så sint

 

Kjem ned mykje meir enn 1 gia om dagen....

10-20 giga om dagen... alt etter kor mange som repushar ting...

 

Og det du snakkar om pingen.... Merkar ein den egentlig når ein lastar ned filer? hmmm nei...

Les heile tråden før du åpnar kjeften nestegong.

Lenke til kommentar

Når du logger deg inn så ser du hvilken transponder du logger deg inn på.Hos meg er altid transponder nr113 så da må jeg sette reciveren til transponder 113.For hvis det er slik jeg tror det er hos deg så motar du på ttransponder 103,mens de sender på 113,da vil du ikke klare å laste de ned.Så du må sette innstillingene til transponder 113.og lykke til.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 21:59, nre1458 skrev:

Når du logger deg inn så ser du hvilken transponder du logger deg inn på.Hos meg er altid transponder nr113 så da må jeg sette reciveren til transponder 113.For hvis det er slik jeg tror det er hos deg så motar du på ttransponder 103,mens de sender på 113,da vil du ikke klare å laste de ned.Så du må sette innstillingene til transponder 113.og lykke til.


 

Eg trur nok at du er litt på villspor. Problemet var at eg ikkje fekk inn signal på annna enn transponder 103, og det var i tillegg berre av og til! Dei andre transponderane var konstant på 0% mottak. Uansett, så er det no for seint sidan eg har bestemt meg for å kvitte meg med heile stasen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...