Shrike Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 1GB om dagen? øøøh.. med skralle UPC klarer jeg jo 4-5GB om dagen.. dessuten er det skyhøy ping og masse problemer =) Håper bare det kommer noe brukbart etterhvert=) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 18:11, Cornel skrev:Stor sjangse for det ja, men hadde du ei Pentium maskin sa du? Kvifor brukar du ikkje den? Fordi det var maskina til ein kompis av meg... Sjølv har eg nok kun ei AMD maskin, men den ryke snart. Og då er det ikkje utelukka med Intel. Til han som skreiv om retninga på antenna: Eg er bombesikker på at eg tar inn rett satelitt sidan dette er sjekka med TV-kanalar. Dessutan ville eg jo ikkje få 60% sånn av og til om eg var heilt på villspor...:smile: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 No er eg heldigvis kvitt heile driten.... Han eg kjøpte kortet med tok det tilbake, og eg har fått pengane mine igjen....:smile: Så dersom nokon er intressert i ei parabolantenne, så har eg ei til overs..... Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Nå har jeg ikke lest igjennom alle postene, men hvis du disabler acpi i bios, så må du også reinstallere windows, hvis det skal funke... Men du har jo kvitta deg med skiten så... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 18:53, Shrike skrev:1GB om dagen? øøøh.. med skralle UPC klarer jeg jo 4-5GB om dagen.. dessuten er det skyhøy ping og masse problemer =)Håper bare det kommer noe brukbart etterhvert=) Eg sa: *********************** Hei. Meg att. Eg har no fått sett opp parabolen og alt virkar som det skal. Har lasta ned 1 giga på ein dag. Kan jo laste ned meir, men det var først i dag/går eg fekk det til. Eg har no sett opp FFM til og laste ned alt som kjem. *********************** Kjem ned mykje meir enn 1 gia om dagen.... 10-20 giga om dagen... alt etter kor mange som repushar ting... Og det du snakkar om pingen.... Merkar ein den egentlig når ein lastar ned filer? hmmm nei... Les heile tråden før du åpnar kjeften nestegong. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Når det gjeld reinstallasjon av windows så er det allereie prøvd, med bedrøvelig resultat.....:sad: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 16:18, Cornel skrev: Quote: Den 2002-07-09 18:53, Shrike skrev: 1GB om dagen? øøøh.. med skralle UPC klarer jeg jo 4-5GB om dagen.. dessuten er det skyhøy ping og masse problemer =) Håper bare det kommer noe brukbart etterhvert=) Eg sa: *********************** Hei. Meg att. Eg har no fått sett opp parabolen og alt virkar som det skal. Har lasta ned 1 giga på ein dag. Kan jo laste ned meir, men det var først i dag/går eg fekk det til. Eg har no sett opp FFM til og laste ned alt som kjem. *********************** å så sint Kjem ned mykje meir enn 1 gia om dagen.... 10-20 giga om dagen... alt etter kor mange som repushar ting... Og det du snakkar om pingen.... Merkar ein den egentlig når ein lastar ned filer? hmmm nei... Les heile tråden før du åpnar kjeften nestegong. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Når du logger deg inn så ser du hvilken transponder du logger deg inn på.Hos meg er altid transponder nr113 så da må jeg sette reciveren til transponder 113.For hvis det er slik jeg tror det er hos deg så motar du på ttransponder 103,mens de sender på 113,da vil du ikke klare å laste de ned.Så du må sette innstillingene til transponder 113.og lykke til. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 21:59, nre1458 skrev:Når du logger deg inn så ser du hvilken transponder du logger deg inn på.Hos meg er altid transponder nr113 så da må jeg sette reciveren til transponder 113.For hvis det er slik jeg tror det er hos deg så motar du på ttransponder 103,mens de sender på 113,da vil du ikke klare å laste de ned.Så du må sette innstillingene til transponder 113.og lykke til. Eg trur nok at du er litt på villspor. Problemet var at eg ikkje fekk inn signal på annna enn transponder 103, og det var i tillegg berre av og til! Dei andre transponderane var konstant på 0% mottak. Uansett, så er det no for seint sidan eg har bestemt meg for å kvitte meg med heile stasen. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Opp i gjennom tidene er det 14.400 modemet mitt jeg har hatt minst problemer med.... alt som går raskere er et sant h*****... Lenke til kommentar
uGn Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei der. Noen som er lei og vil selge det til meg ? [email protected] ^^ uGn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå