Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Råd for å få det f***s Europe Online til å fungere...


Anbefalte innlegg

Har lagt inn nøkkelen ja, men den har no ingenting med signalet å gjere.

 

Fikk svar på ein mail eg sendte med detaljert beskrivelse av probelmet, og svaret var mildt sagt elendig, så det kan sjå ut som at eg må ringe. Kan i grunn bli spennande med min mildt sagt begrensa engelsk...:smile:

 

Er det virkelig ingen andre som har opplevd akkurat det samme som meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-30 01:36, antiloop skrev:

Ta kontakt med Tveco. De er en av de største på parabol i dette landet og de selger også kortet fra EON. Jeg har fått kortet nå og venter på parabol skål fra Tveco

Går utifra at de kan hjelpe!

Send meg gjerne en mail priv. etter evt. kontakt med Tveco så jeg også kanskje kan få noen tips!




 

Takk for tipset! Har sendt dei ein mail, får håpe dei gidd å hjelpe meg. Har vel egentlig ikkje dei heilt store rettane sidan eg ikkje har lagt att ei einaste krone der.

Lenke til kommentar

Skifta PCI port i dag IGJEN, og då skjedde noko som ikkje skjedde sist eg gjorde det. Etter første oppstart med ny port var det signal på alle kanalane i omtrent 30 sekund, og deretter var alt som før. Eg blir berre sikrare og sikrare på at det er datafeil det her. Spørsmålet er jo om det er DVB - kortet som tulla eller om det her hovudkortet. Er det noken instillingar som eg kanskje burde sjekke???

 

Ole

Lenke til kommentar

Europeonline er en vits, du legger filer i -file fetch- og får dem levert ("kanskje") dagen etter om de kommer i det heletett.

 

Synd at du ikke brukte http://www.OpenSky-tm.com i testperioden, fikk bruke dette gratis i 3 måneder :grin:

lastet ned på 134Kb/sek! bedre en telenor til og med.

Her kunne du surfe på nettet i samme hastighet, ikke bare velge en og en fil.

 

Men nå skal de ha 20 Euro / 300MB nedlastet i noe de kaller "Basic Service" , Club = 800MB/40Euro , Professional Service = 2000MB/100Euro.

 

Hadde ingen problemer med og konfigurere noen av desse, knall signal med en gang! :smile: 85cm antenne / 4 Universale LNB

Lenke til kommentar

Som tidlegare sagt; eg reknar med at at kortet er litt "kaputt", sidan det nektar å ta inn signalet jamnt, mens det er heilt på topp på tuneren.

 

Er i dialog med EON om å få skifta det.

 

Dersom noken andre har idear om kva som kan ligge bak er eg open for forslag....:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 11:32, Viva skrev:

Europeonline er en vits, du legger filer i -file fetch- og får dem levert ("kanskje") dagen etter om de kommer i det heletett.


Synd at du ikke brukte
i testperioden, fikk bruke dette gratis i 3 måneder
:grin:
lastet ned på 134Kb/sek! bedre en telenor til og med.

Her kunne du surfe på nettet i samme hastighet, ikke bare velge en og en fil.


Men nå skal de ha 20 Euro / 300MB nedlastet i noe de kaller "Basic Service" , Club = 800MB/40Euro , Professional Service = 2000MB/100Euro.


Hadde ingen problemer med og konfigurere noen av desse, knall signal med en gang! :smile: 85cm antenne / 4 Universale LNB


 

Det er vel egentlig en liten vits dette open-sky greiene også. Var innom og sjekka prislista og nivået er ganske høgt! Dessutan kan ein ikkje laste ned meir enn maks 2000 mb i månaden og då er det kun halvparten som er garantert ei gj.snittlig nedlastning på 400 kb/s, resten kan bli alt mellom himmel og jord virka det som....

Lenke til kommentar

Quote:


Det er vel egentlig en liten vits dette open-sky greiene også. Var innom og sjekka prislista og nivået er ganske høgt! Dessutan kan ein ikkje laste ned meir enn maks 2000 mb i månaden og då er det kun halvparten som er garantert ei gj.snittlig nedlastning på 400 kb/s, resten kan bli alt mellom himmel og jord virka det som....


 

Nei OpenSky er ikke noe og satse på nå. For "beta-testerene" i prøveperioden fikk vi laste ned på 2MBits mot bare 400kb/s nå. Så halvparten garantert nå.. og dyrt (utrolig dyrt)

 

Logger inn på http://sdr.eutelsat.net

 

Men bare vent, satelitt bredbånd kommer for full guffe utover sommeren og høsten, mye konkurranse gir gode priser. Tegn hvertfall ingen avtaler med slave-kontrakt (bindingstid) Gilsat/Astra/Eutelsat med 2 veis satelitt modem til fastpris! :grin:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

No har eg faktisk jamt signal på den eine kanalen (#103). Men det som bekymra meg er tala inne i "Fazzt statistics". Skal desse stå på null omtrent alle sammen?? Etter som eg forstod det skulle desse auke etterkvart, men gjeld dette kun i det tidspunktet for sjølve nedlastinga, eller frå det tidspunkt ein startar å køyre fazzt? Dersom det er det siste som skal vere rett har eg eit problem der og......:sad:

 

Ole

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-07 21:08, oleredv skrev:

No har eg faktisk jamt signal på den eine kanalen (#103). Men det som bekymra meg er tala inne i "Fazzt statistics". Skal desse stå på null omtrent alle sammen?? Etter som eg forstod det skulle desse auke etterkvart, men gjeld dette kun i det tidspunktet for sjølve nedlastinga, eller frå det tidspunkt ein startar å køyre fazzt? Dersom det er det siste som skal vere rett har eg eit problem der og......:sad:


Ole


 

 

 

Hei.

 

Meg att. Eg har no fått sett opp parabolen og alt virkar som det skal. Har lasta ned 1 giga på ein dag.

Kan jo laste ned meir, men det var først i dag/går eg fekk det til. Eg har no sett opp FFM til og laste ned alt som kjem.

 

MEN! det var ikkje einkelt og få satt alt rett opp.

Prøvde først på hovedmaskina mi (Amd Athlon XP1800+ Asus A7n266-c 512 mb ddrram)

 

På den fekk eg signal når eg søkte etter tvkanalane, men det er jo ikkje nok, må jo ha signal når ein står i "standby" også. Eg skrudde ikkje av acpi, for eg vil ha den på.

 

Eg prøvde so på ei Msi hovedkort med i810 chipsett og Celeron 500 mhz og der går det heilt fint. Ser ut som kortet er litt kresen på chipsetta.

 

Ein anna ting som eg gjorde var og installere eit anna program og drivara. Dei heiter 401 og dei finn du på http://www.eoninside.com Dei drivarane såg litt bedre ut (programvara)

 

Eg har no signalstyrke på 50% og det er bra.

 

Svar på dine spm.

 

Skal desse stå på null omtrent alle sammen??

 

Nei, dei skal ikkje stå på 0. Dei teljarane går heile tida. Du brukte vel EON cd'n og då skal transpondarane vera rett oppsette. Men vis du ha 401 drivarn og softwaren må du sette opp desse sjølv. Det er i grunn plankekjøyring, du skriv inn frekvensen og om det skal vera horisontal eller verikal polarisasjon, ein PID id osv. Du finn guid til oppsetting av det på eoninside.com

 

 

Det er foresten transponder tp115 som er internasjonal, som me skal bruka. Dei andre er det mest tyske og franske ting som kjem ned på.

 

Her er noke skjermdumpar av fazzit'n

 

http://home.no.net/rvenes/eol.JPG

http://home.no.net/rvenes/sp33d.jpg

 

Vis det er noko meir du lurer på kan du spørja på EfNet på kanalen #EOL eller så kan eg sjå kva eg kan svare på.

 

 

 

*****************************

Scripting Engine

Completed Count : 20

Running Count (Engine threads) : 0

Running Count (External threads) : 0

Queued Count : 0

 

Transport Layer (Global)

Start Time : 07/06/2002 05:11:56

Sent Bytes : 0

Sent Packets : 0

Received Bytes : 2117013193

Received Packets : 659381

Channel Count : 7

Transmission Count : 7

Open Channels : 1

Open Transmissions : 0

 

Receive Channel Instance

Channel : 100

MTU : 4096

Byte Count : 27335623

Packet Count : 146947

Transmission Count : 0

Open Transmissions : 0

 

*********************************

Lenke til kommentar

Må takke Cornel for at han tar seg tid til å skrive slike svar!

 

Vel.... det som eg sa i stad om stabilt signal gjeld ikkje lenger i allefall. Eg stilte inn antenna med en Satbeeper og som tidligare nemd er signalstyrken på tv-tuneren maks og der er det stabilt, mens her er det 60% og deretter berre forsvinn det (dette gjeld kun #103 dei andre er det ikkje signal på i det heile).

 

Eg er stygt redd for at eg er litt i samme klemma som han, at eg rett og slett ikkje får dette til grunna chipsettet på maskina mi. Det som er litt rart var at eg ikkje fekk noken forskjell på pentium maskina eg prøvde på tidlegare.

 

Ellers så har eg prøvd driverane som blir nemd ovanfor utan nokon nemneverdig resultat, både i Win 2k og XP i tillegg til Win ME. Så eg er endå like langt........MØKK LEI.............:mad:

Lenke til kommentar

Nå gjelder dette oppsettet av biosen til hovedkortene dere bruker. Hvis du har et msi hovedkort basert på via brikkesett for athlon prosessorer kan det bli et problem. Disse har nemlig ikke muligheten til å stille inn pci latency timer. Asus derimot har denne muligheten. Jeg vil anbefalle å sette den til 64 istedet for 32 som er standard. Det er også andre pci ting man kan finne i bioser som: pci dynamic bursting, pci data prefetch, delay transaction osv. Prøv ut forskjellige instillinger og se hva som skjer.

 

Maskinen bør heller ikke være overklokket på grunn av høyere pci buss.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-08 03:17, bludern skrev:

Nå gjelder dette oppsettet av biosen til hovedkortene dere bruker. Hvis du har et msi hovedkort basert på via brikkesett for athlon prosessorer kan det bli et problem. Disse har nemlig ikke muligheten til å stille inn pci latency timer. Asus derimot har denne muligheten. Jeg vil anbefalle å sette den til 64 istedet for 32 som er standard. Det er også andre pci ting man kan finne i bioser som: pci dynamic bursting, pci data prefetch, delay transaction osv. Prøv ut forskjellige instillinger og se hva som skjer.


Maskinen bør heller ikke være overklokket på grunn av høyere pci buss.


 

Har et Abit KA7 hovudkort, og maskina er ikkje overklokka. Men eg skal prøve ut det du har anbefalt..... i morgon.... No er det natta....:smile:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hei..

 

Jeg har aldri brukt satelitt på pc så jeg vet ikke om dette er til noe hjelp.

 

Går signalene gjennom en satelitt motakter til tv? Jeg vet at noen satelitt motakere filtrerer ut de digitale signalene. Det gjør min i hver fall (dårlig sak som kom med Viasat Digital). Hvis den går gjennom en slik motaker kan du prøve å koble direkte på LNB.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-08 03:41, lorderror skrev:

Hei..


Jeg har aldri brukt satelitt på pc så jeg vet ikke om dette er til noe hjelp.


Går signalene gjennom en satelitt motakter til tv? Jeg vet at noen satelitt motakere filtrerer ut de digitale signalene. Det gjør min i hver fall (dårlig sak som kom med Viasat Digital). Hvis den går gjennom en slik motaker kan du prøve å koble direkte på LNB.


Lykke til videre!


Hei!

 

Signala går direkte frå LNB og inn i eit DVB kort i pc'en. Difor er det minimalt med feilkjelder i grunn. Når eg stillte inn antenna brukte eg to satelitt mottakera for å sjekke signala (ein digital og ein analog). Begge desse viser meget bra signal, medan DVB kortet har 60% som plutselig forsvinn. Difor kan eg ikkje skjønne noko anna enn at det må vere noke med dataen som utgjer den store forskjellen sidan alt det andre blir det samme når eg koblar til mottakarane...

 

Ole

Lenke til kommentar

Eg brukte også ein analog mottakar for og sjekke om det blei bra. Eg fekk ikkje noko signal på den digitale mottakarn. Og på den analoge var dei ikkje spesielt bra. men trur ikkje den mottakarn er heilt rett vatra lenger!

 

Når eg søkte så fant eg 1 vest 5 aust og 19 aust.

 

Parabol'n eg brukar til EOL står rett under (på samme stanga) som den eg brukar til TV'n. Derfor var det enkelt og finne 1 grad vest, så leitte eg med satfindern og fant 5 aust og snudde litt til og fant 19 aust...

Lenke til kommentar

Trur nok eg berre lyt akseptere at dette ikkje vil virke på mi maskin. Skal gjere eit siste forsøk med full formattering og opprensking, men eg kan ikkje sei at eg har den heilt store trua på at det vil skje så veldig store omveltningar av den grunn.....:sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...