Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Råd for å få det f***s Europe Online til å fungere...


Anbefalte innlegg

No er eg mektig lei rett og slett. Har drive på i ei veke og tulla med å få denne tjenesten til å virke uten stort hell.

 

Det første problemet dukka opp rett etter installasjon. Mitt dvb kort ville ikkje ta inn signal! Etter litt fram og tilbake så fann eg ut at det var noko som heiter acpi som måtte skruast av i bios. Så då fikk eg på ein måte inn signal. Får kun inn Transponder 103 og ingen av dei andre. Synes dette er merkelig. Korleis er det med andre folk? Antenna mi er sjekka med en digitaltuner til 95% signal, så det burde ikkje vere der problemet ligg.

 

I rein gledesrus over å få inn litt signal bestemte eg meg for å teste Skyboosteren, men den forbanna "X" dingsen held seg gul uansett kva eg gjer. Alle proxy - instillingane er riktige, eg brukar drivarane som følgde med kortet og ellers så ligg signalstyrken på 60% stort sett (av og til kjem det noken rykk ned i 0%, det er jo også eit problem).

 

Nedlastinga fungera så langt heller ikkje. Filene eg har bestillt legg seg inn i "Fazzt recieve log" under "Selective reception" og der blir dei liggande... Fatta rett og slett ingenting.....:sad:

 

Som den som les dette kanskje skjønnar har eg problem med omtrent alt som har med dette Europe Online styret å gjere, og eg føler meg temmelig hjelpeslaus sidan ingen andre her rundt om har tatt det i bruk. Difor har eg eit lite håp om at det kanskje er nokon der ute som kan hjelpe meg litt på veg.

 

Etter å ha lest ein par andre trådar om Europe Online har eg i allefall fått inntrykket av at det er ein god del folk rundt om som har fått det til å virke!

 

PS: Eg har allereie saumfart http://www.eoninside.com utan å finne den heilt store hjelpa... endå....:sad:

 

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke dette selv, men det høres ut som ett satelittsystem? For det første må du være tilkoblet telefonlinje samtidig for å få sendt informasjon. For det andre må antenna være stilt med nøyaktige breddegrader. For det tredje må det ikke være NOE som ligger mellom satelitten og antenna di som trær, grener, piper eller lignende.

Lenke til kommentar

jeg test det samme for 2 år siden i sandefjord med 85cm parabol. og jeg hadde samme problem som deg men fant ut di få gangen du får det til og funke så får du ikke 2mbit (ca 200kbit får du) som di lover og du kan _KUN!_ laste ned som ligger up-load til din konto på europe online og kun port 80. + du må være opp ringt med modem linje og det funker ikke nord for trondheim. jeg sleit i sandefjord (sør for oslo) selv om du får 90% signal fra tv er det ikke tv sateliter di bruker.di bruker gamle som var for tv før men er gammel/feil med så tv ikke vil ha det jeg fikk bare 30% signal på korte mitt mens jeg fikk 90% på tv.(di kan jo ha fått nye men tviler, husk du betaler liksom 200kr mnd og du skal få bruke en satelit som koster XXXmil , så hva får du?)

NB: har du lba box bytt til kabel hodene kutt den ut det var feil hoss meg lba box'en klarte ikke korte.

 

jeg sier bare http://www.qxl.no og bli kvitt dritten!

 

[ Denne Melding var redigert av: ranvik på 2002-05-27 03:51 ]

Lenke til kommentar

Hmmmm... må seie at Qxl frista veldig for øyeblikket! Men det hadde no vore greit å få litt innspel på kor folk bur rundt om i landet (då tenkjer eg på dei som har installerte dette). Kom fram folkens....:smile:

 

Eg veit nemlig at det finst en del (etter å ha lest posta her) som har fått det til!

 

Eg justerte parabolen inn etter tv'en, så då kan det rett og slett vere det som er problemet?? Er det så stor avstad mellom satelittane som går på tv og dei som skal brukast til EON?

 

Har nok ikkje ein iba boks, så der er det definitivt ikkje problemet ligg hos meg...:sad:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-05-27 04:09 ]

Lenke til kommentar

Eg kjøpte satelittkortet av ein kar her i Norge, men eg har lest litt på http://www.eoninside.com, og fått forståelse av at det tar litt tid. Men det har dei forhåpentligvis forbedra.

 

Sjøl bur eg i Sogn og Fjordane, og eg er ikkje sikker på kor stor tallerkenen er, men det er ei vanlig parabolantenne. Den burde for så vidt vere stor nok sidan den tek inn Astra sine TV - kanala prikkfritt.

Lenke til kommentar

Berre eg får det til å virke så er eg fornøgd! Dei som trur dei får reint breiband blir jo sjølvsagt skuffa, men for meg er det berre det å ha muligheita til å laste ned store filer uten at det skal ta 100 år og koste skjorta! Om fila kjem i dag eller i morgon er ikkje av så veldig stor betydning for meg. Dessuten skal ein ved hjelp av det som Europe Online kallar "Skybooster" få 768 kb/s når ein surfa, og det er meir enn greit nok for meg. Berre synd det er så dyrt! Men å tru at det blir tilbud om breiband på andre måtar her rundt om i løpet av dei neste 20 åra, er det samme som å tru på julenissen, så eg har i grunn lite valg!

Lenke til kommentar

Hvilken LNB har du da?

Du må ha en som går opp til 12,75 Ghz !!

 

Fikk mail fra de i dag med melding om at de har Ny software!

 

We are pleased to inform you that our new installation software 1.6 is

now available for you in the Download Centre.

 

The new installation software offers you following advantages:

 

- Access to our unique DSL-speed satellite surfer "EOL SkyBooster" with

automatic time-out.

 

- Access to our Video&Game-on-Demand area to download the latest games,

videos and software; order online and receive the files offline.

 

- Compatibility with WIN 98 / WIN ME / WIN2000 / WIN XP

 

We are also very pleased to communicate to you that CD-Version 1.6

is also compatible with the following DVB-PCI-cards:

 

Telemann Skymedia 200/300

Pinnacle PC TV -SAT

Hauppauge

TechnoTrend

Technisat

 

Further manufacturers will follow

 

[ Denne Melding var redigert av: antiloop på 2002-05-27 23:06 ]

Lenke til kommentar

Har både kort og parabol liggende. Prøvde dette for 2 år siden, men ble veldig skuffet over linjene som ble lovet fra Europe Online. De klarte ikke å holde det som ble lovet. Tilbakemelding på mail kunne man bare glemme. Det var faktisk en egen side som samlet problemene fra brukerne, å sendte en samlemail ang. alle problemene som oppstod.

aldri mer EOnline, og utstyret ligger trygt i garasjen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 23:04, antiloop skrev:

Hvilken LNB har du da?

Du må ha en som går opp til 12,75 Ghz !!



 

Jepp... og det har eg!

 

Fekk også mail i dag om at dei har ny software. Men den har eg allereie testa og resultatet forandra seg ikkje så veldig mykje. Har høyrt noko om at desse technisat - korta ikkje er så glade i VIA - baserte hovedkort, men jaggu synes eg det virka litt usannsynlig og!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 11:18, slowcooler skrev:

Du må stille inn på 19.2 grader. IKKE på 1 graden.


Det har eg jo gjort! Du får tross alt ikkje inn Astra på 1 grad øst. Men er det slik at du får inn TV - kanalane frå astra dersom du koblar en tuner til? Eg er temmelig sikker på at det ikkje er antenna det er noke problem med, men ein veit aldri.

Lenke til kommentar

Er i allefall ikkje noko problem med kontakta med lnb sidan tuneren ikkje har noko problem med signalet.

 

Eg er ikkje sikker på at kortet er 100%, korleis kan eg sjekke det? Det at signalet hoppa opp og ned skulle vere eit kjent problem dersom ein hadde "acpi enabled" i bios, men dette har eg sett til "disabled", uten resultat....:sad:

Lenke til kommentar

drar eg ut antenne ledningen på parabolen min så står den og hoppe pga. forstyrrelsar... men du får jo såklart ikkje inn noke. Er "pluggen" langt nokk utenom skukontakten sån at den får skikkelig kontakt med korte?

 

du har vel ikkje noke form for diseq switsj eller dobbelt hode?

 

har du prøvd andre pci slottar på HK?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-29 14:40, KviteKrist skrev:

drar eg ut antenne ledningen på parabolen min så står den og hoppe pga. forstyrrelsar... men du får jo såklart ikkje inn noke. Er "pluggen" langt nokk utenom skukontakten sån at den får skikkelig kontakt med korte?


Den er vel ca 0,5 cm utanfor og det skulle vel holde? Det held i allefall til dei tunerane eg har testa med (både digtal og analog)

Quote:


du har vel ikkje noke form for diseq switsj eller dobbelt hode?


Nei, har berre ei enkel antenne med eit hovud. Var ute og målte den i dag, den er 70 cm i diameter. La merke til at det er 10 cm mindre enn antenna som eg brukar til å ta inn thor og sirius. Men dette kan no vel ikkje vere eit problem. Eg får i allefall inn tv - kanalane frå astra uten problem.

Quote:


har du prøvd andre pci slottar på HK?


 

Ja, en i allefall. Forskjellen var ikkje stor. Kan no alltids prøve ein av dei som er i bruk berre for å vere sikker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...