Roy E Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hallo! Jeg overveier å kjøpe en xbox konsoll, men det blir ikke aktuelt om prisene er som på de nettstedene jeg har sett så langt. Her snakker vi opp til 559,- for et nytt spill. Jeg sjekka www.ebgames.com som holder til i USA, der koster nye spill kun $50, som ifølge dnb valutakalkulator ikke er mere enn 326 kroner. Det er en helt akseptabel pris, og jeg kan gjerne strekke meg til 399,- per spill. Så spørsmålet mitt er følgende, hvor kan jeg kjøpe billige xbox spill i norge eller omegn (der man slipper å betale toll)? Og vil spill jeg eventuellt kjøper fra USA fungere på en norsk xbox? Jeg tviler, men spør likevel.. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Modifiser din Xbox og legge inn Evox, Da skulle du kunne spille spillene fra USA. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jojo, men er først og frem interessert i å spille PAL spill. Er like langt om jeg skal begynne å betale 149,- + toll til tollvesenet i tillegg.. Blir lettere sagt forbannet når jeg ser spill koste 300-400 i usa og england, men her tar de 500-600. Men, om noen har bedre forslag til butikker enn www.elkjøp.no eller www.gamesmix.no så mottas det med takk. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 DVDhuset.no tar 600-650 for enkelte spill feks. HW AWL koster 600 på GC , men se på elkjøp der har de noen spill till 399 se på Cdon.no bare og kikke rundt men helt nye spill til 399 skal du se lenge etter (så lenge at de blit billige ) Lenke til kommentar
Arilm Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Play.com Her kan du finne spill helt ned i 11,99£ (145 nkr) disse sender fraktfritt og så lenge at varen koster under 200 nkr så kreves det ikke toll på varen. Hvis du kjøper mange spill på den samme ordren her, så sendes hver enkel seperat. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du får skrive under på www.hevtollgrensa.no Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det hender man kan gjøre kupp på QXL bl.a. Der har jeg handlet endel i det siste. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Prøv spillpriser.no der kansje du finner noe interresant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå