BåGan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har søkt litt men uten hell.. Går det ann å få endra meldingslyden til 6230? endra til en som ikke er standarslydene liksom.. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har søkt litt men uten hell.. Går det ann å få endra meldingslyden til 6230? endra til en som ikke er standarslydene liksom.. Ja, du kan bruke alt du vil av midi-filer! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Du går inn på der du velger meldingslyd og så blar du til personlig. Da kan du velge mellom alle ringetonene du har. Er ikke sikker, men det pleier å være sånn på Nokia... Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 det stemmer, har 6230 og det er slik at du trykker på personlig og da kan du velge hva som helst som meldingslyd! Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har søkt litt men uten hell.. Går det ann å få endra meldingslyden til 6230? endra til en som ikke er standarslydene liksom.. Ja, du kan bruke alt du vil av midi-filer! Noen som vet hvor jeg finner den standard meldingslyden på Nokia. Fint hvis man har en link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå