Knarke Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hilsninger, Jeg har et GeForce4 Ti 4200 og støtt på noen problemer med det ringe skjermkort. (Antar jeg.) Bortsett fra de fargede prikkene dere ser i bildet, har jeg heller ingenting bilde når jeg entrer spill, det er nærmest som om skjermen dør, men lyden er fortsatt der. Det skjedde relativt spontant når jeg var inne i WoW. Noen som har peiling på hva som kan feile det? Er det mulig å fikse, eller er det bare å vinke farvel med mitt kjære GeForce? Bilde: Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg prøvde nettopp å installere de nyeste driverne. Ingen effekt. Ingen som vet? :\ Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du ikke har noen garanti på kortet dit så ville jeg vel ikke sendt det inn til rep for og være helt ærlig....Kan tyde på at det er en eller annen alvorlig feil med kortet uten at jeg kan si noe konkret...Har du fortsatt garanti på kortet så er det jo bare og sende inn for en rep... Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Joda, jeg har fortsatt garanti på kortet. Men jeg håper jo på å få fikset det uten å måtte være pcløs i noen uker. Lenke til kommentar
larsipan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hei , har noe ala samme prob med mitt g4ti4200 fra gainward... det er 3 års garanti på, så jeg sender inn mitt til komplett i morgen:) regner med det ordner seg å få nytt, siden det står om mitt problem på over alt p nettet angående problem med gainwards geforce-4 serie... lykke til:) Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hei , har noe ala samme prob med mitt g4ti4200 fra gainward...det er 3 års garanti på, så jeg sender inn mitt til komplett i morgen:) regner med det ordner seg å få nytt, siden det står om mitt problem på over alt p nettet angående problem med gainwards geforce-4 serie... lykke til:) La meg gjette, masse sjakkbrikker over hele skjermen eller kanskje PSOD? (pink screen of death) Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er det et gainward kort? Hadde akkurat det samme problemet ned et gaiward 4200ti og jeg fikk et 4800se kort i bytte på komplett.no. Det viste seg at gainward hadde problemer med noen kondensatorer på de korta. Gå tilbake å klag på kortett før garantien går ut. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hehe hadde samme prob selv. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Jepp, det var en serie med tidligere Gainward 4200-kort som var defekte. Men det var da vitterlig et par år siden? Er kortet kjøpt da? Endret 8. november 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hadde samme feilen på mitt 4400 kort, det er bare å sende det inn. Du vil helt sikkert få nytt kort Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det som er enda skumlere er at jeg fikk det samme i går med mitt POV 6800 Ultra, men det var etter at Doom3 hadde hengt seg. Var fin igjen etter en reboot, så jeg tviler vel på at dct var kortet sin feil. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan også være fordi at det er ekstremt varmt inne i kabinettet ditt, varme gir som regel dette problemet, spesielt minnet som kan bli ekstremt varmt. Prøv med å åpne sidedøren og la en bordvifte blåse på kortet, kan være at det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå