krister461 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Komplett har nå lagt inn et par Asus-kort: Deluxe til 1500,- og Ikke fullt så deluxe til 1300,- Ingen avskrekkende priser heldigvis! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) hmm.. nei ikke så aller verst.. hva er det beste valget synes dere, av de to der og Gigabyte kortet og de andre nF4 kortene ? lurer på hvilket jeg skal ta men Gigabyte kortet virker bra hvertfall utifra anandtech sin mening. er SATA2 bakoverkompatibelt ? og har det kommet SATA2 disker ? ? jey, når nF4 kortene kommer som ikke er lenge til skal jeg ha nytt AMD64 system med 6600GT PCIe Endret 20. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 jey, når nF4 kortene kommer som ikke er lenge til skal jeg ha nytt AMD64 system med 6600GT PCIe Da lurer jeg på om vi er to Lurer på å invistere i et GigaByte kort jeg også, men har ikke kjempe erfaring med det merke.. Nå skryter jo anathec det opp i skyene, så mulig det er litt å hente der Noen butikker som har fått de inn? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg trodde at Ultra og SLI var like (bortsett fra 2 stk 8x pci-e selvsagt). Dette ville jo bety at alle SLI kort også ville ha SATA2, slik spesifikasjonene lover for Ultra/SLI. Er det bare komplett som har rotet? Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Man skal jo ta den anandtech-artikkelen litt med en klype salt også. For det første har de svært lite sammenligningsgrunnlag, og det er ennå ikke testet skikkelig overklokkingsytelse, som det var rykter om at Nforce 4-kortene slet litt med. Edit: Asus' Nforce 4 SLI-kort var jo mye billigere enn jeg trodde. Hva er forskjellen mellom Deluxe og ikke-Deluxe, forresten? Endret 21. november 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hva er forskjellen mellom Deluxe og ikke-Deluxe, forresten? 2xLan på deluxe... Deluxe har SATA2...vet ikke om ikke-deluxe har dette... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ifølge NVidia sine spesifikasjoner så SKAL Ultra og SLI ha SATA2. Håper ikke at noen produsenter har rotet med dette... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 men er det integrert i nForce chippen så er det vel der garantert ? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Er det noen som vet om komplett sin "Midlertidig utsolgt (antatt leveringstid til oss: 5 dager)" status bruker å stemme, eller om dette bare er standard status, og kortet kanskje er flere uker unna? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) sorry så feil Endret 21. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Åhh.. Nå MÅ vel GB's kort snart komme i butikkene! Hvis noen vet noe, så er det bare å si i fra! BURDE komme før jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå