Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Her kommer det flere bilder, en av mine andre katter: Endret 10. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 og et melkeglass: Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Bilde nr. 1: Alt for rotete bakgrunn og ellers lite spennende. Fokusen burde være på katten og ikke på treet. Bilde nr. 2: Veldig lite spennendes det også. Teknisk kvalitet som fokus og bildekvalitet er toppers, men noen nye og kanskje litt mer spennendes objekter kunne jeg gjerne sett. Endret 7. november 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Katten din er prikklik vår katt som forsvant for 2-3 mnder siden.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Najs! Takk, takk. Bilde nr. 1: Alt for rotete bakgrunn og ellers lite spennende. Fokusen burde være på katten og ikke på treet. Bilde nr. 2: Veldig lite spennendes det også. Teknisk kvalitet som fokus og bildekvalitet er toppers, men noen nye og kanskje litt mer spennendes objekter kunne jeg gjerne sett. Svært uenig i at bakgrunnen blir for rotete, men det er nå så. fokusen er feil, det er fordi jeg er nybegynner Bilde to er bare når et resultat av jeg som øcde meg på fokus Katten din er prikklik vår katt som forsvant for 2-3 mnder siden.. cry.gif Hmm... er nok ikke din katt, har hatt den i mange år nå Håper du finner katten din Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Og enda et bilde, en ball: Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ball-bildet var pent, men jeg kunne kanskje tenke meg litt mer detaljer. Ellers veldig stilig! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Ball-bildet var pent, men jeg kunne kanskje tenke meg litt mer detaljer. Ellers veldig stilig! Hadde nok vært bra med litt mer detaljer ja, men uansett her er et bilde av en blomst Den er det mer detaljer på Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Adskillig bedre! Denne gangen har du fått deg et pent motiv, og et bilde med teknisk god kvalitet! Liker det! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Adskillig bedre! Denne gangen har du fått deg et pent motiv, og et bilde med teknisk god kvalitet! Liker det! Takk, takk, liker det jeg også, og her har jeg enda et Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dette bildet ble en liten nedtur fra det forrige bildet synes jeg. Ikke like god komposisjon og heller ikke noe veldig spennendes motiv. Prøv å rediger det litt i photoshop. Gjerne litt mer kontraster og litt mer farger. Stå på! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kunne gjerne tenkt meg kommentarer fra mer enn bare deg Men uansett, her er har jeg redigert bilde veldig kraftig kaller bildet nå, "porten til helvete" Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Utrolig tøft, jeg liker virkelig slike farger. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Ikke for å stjele tråden din men jeg har et lignende bilde... Ikke bli sur nå da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ikke for å stjele tråden din men jeg har et lignende bilde...Ikke bli sur nå da Liker ikke trådstjeling Du kunne iallefall gitt kritikk på mitt bilde Lenke til kommentar
notnA Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ikke for å stjele tråden din men jeg har et lignende bilde...Ikke bli sur nå da Liker ikke trådstjeling Du kunne iallefall gitt kritikk på mitt bilde At ditt lignet på mitt må jo være det ulitmate komplimentet Neida... Positivt: Stilig bilde Negativt: Blitt litt lite kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå