værdama Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hei jeg lurer på hvor mye jeg kan ta for disse spillene ? x-box spill: Ghost recon island thunder Dead or Alive 3 splinter cell ralli sport challange. og jeg lurer somsagt på hvor mye jeg kan ta for disse spillene tilsammen. hadde tenkt meg 300 Kr men er det for mye? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ingen av spillene er særlig nye, men underholdningsverdi har de jo. Synes ikke 300 kroner er en veldig gal pris. Godt mulig du til og med kan få litt ekstra for de på QXL Lenke til kommentar
værdama Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) skal selge de skjønner emn da sier jeg til han at jeg vil ha 350 spenn og vi ikke det så sier 300 spenn Endret 7. november 2004 av værdama Lenke til kommentar
Brack Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Man får kjøpt alle de spillene der til 299 kr stykket nye da. Er Xbox classic eller hva det heter.... Lenke til kommentar
cell Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Man får kjøpt alle de spillene der til 299 kr stykket nye da. Er Xbox classic eller hva det heter.... og jeg lurer somsagt på hvor mye jeg kan ta for disse spillene tilsammen. hadde tenkt meg 300 Kr men er det for mye? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Syns 100 lappen for hvert spill er en grei pris jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå