John Keats Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 som i topic så knuste jeg LCD skjermen min da jeg skulle på lanparty forige helg. Jeg har en multiQ LCD skjerm der glassplata foran ble knust.. Hadde tenkt å bytte denne hvis det er mulig. Noen som vet om det går? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 så lenge det bare er glasset og ikke noe innafor som er knust så er det sikkert mulig. Kostnadene ved å få noen proffesjonelle til å gjøre dette vil allikevel overgå kostnadene ved å kjøpe en ny LCD skjerm Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Noen som vet prisen på en glassplate til en 17" skjerm? Har skrudd den opp og sett at det bare er å sette plata ned i et spor.. Er egentlig prisen på glasset det kommer an på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gå til en glassmester. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Spørsmålet er om det er vanlig glass, eller om det er behandlet - hvis det i det hele tatt er glass da. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 hmm.. jeg bare bruker plexi jeg.. funker fint det liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå