Maynard James Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 simeik, det virker som du ikke liker black metal pga at det er satanistisk? hva så? om musikken er satanistisk er den bra fordi, dessuten er det få av folka i black\death metal band som er satanister. Gorgoroth er satanister ok, Shagrath i dimmu er det, ellers vet jeg ikke om så mange. Cradle of Filth gjengen er ikke satanistisk. Selv om jeg ikke er kristen kan jeg høre på kristen metal? Lenke til kommentar
simeik Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 simeik, det virker som du ikke liker black metal pga at det er satanistisk? hva så? om musikken er satanistisk er den bra fordi, dessuten er det få av folka i black\death metal band som er satanister. Gorgoroth er satanister ok, Shagrath i dimmu er det, ellers vet jeg ikke om så mange. Cradle of Filth gjengen er ikke satanistisk. Selv om jeg ikke er kristen kan jeg høre på kristen metal? Godt poeng!! Sorry at jeg tok det opp!! Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skjønner ikke greia med å disse satanisme, ingen "livsretning" som ypper til mer kreativitet, selvutfoldelse og sunne verdier(hint: les litt annet en kristen-influert propaganda om satanisme, så skjønner man lett hva jeg mener, håper jeg)! Som nevnt tidligere av andre(orker ikke sitere og styre) så har kristendommen stått bak helt ekstreme handlinger og ført til mer destruktivitet en noen annen religion eller livssyn. Skal ikke begynne å legge ut om hva jeg mener om kristendommen(det kunne tatt opp noen sider), men...glemte litt hva poenget mitt var nå, tja.. kom lovlig sent denne kommentaren og litt utenfor kontekst, menmen... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Finsk metal eller Finsk metall? Children of Bodomer eneste bra.Hvis du mener Metal da.. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Moonsorrow!!!!! Forestill deg en blanding av Finntroll og Vintersorg.. mer stemningsfullt og dype partier som gir deg gåsehud Alle finske metalfans som ikke har hørt Moonsorrow, har en lekse å gjøre. Suden Uni og Kivenkantaja er anbefalte album Moo Lenke til kommentar
simeik Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ok... Skal laste ned masse Moonsorrow! Takker for forslag! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ganske uenig i at det er en blandig av Finntroll og Vintersorg. Moonsorrow er så finsk som du får det, toppet av alt synger de på fisnk og Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ok, er vel enig selv også.. å blande Vintersorg inn er litt feil Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Children of bodom eier!! Det gjør også: Norther Nightwish Moonsorrow Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 #1. Sverige #2. Norge #3. Finland av de nordiske landene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 yes, de har mye bra! men norge er å blir kongen av black metal Lenke til kommentar
JMW Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Finsk metall er best Nightwish og flere De ruler Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 #1. Sverige#2. Norge #3. Finland av de nordiske landene. Norge er faktisk verdens størst metal land da, tror forresten finland er på 2. plass? Noen andre som vet det kanskje? Men norge lligger på første plass. Dette er ikke min mening men en kåring.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 yes, de har mye bra!men norge er å blir kongen av black metal Jepp, jeg tror vi kan takke Varg Vikernes sine innspill for det Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vel, kanskje i statistikk er Norge størst, men musikalsk er Finland best synes jeg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 #1. Sverige#2. Norge #3. Finland av de nordiske landene. Norge er faktisk verdens størst metal land da, tror forresten finland er på 2. plass? Noen andre som vet det kanskje? Men norge lligger på første plass. Dette er ikke min mening men en kåring.. hahaha, nei nei nei. Tror det er noe sånn som det her: #1. USA #2. Sverige #3. Tyskland #4. UK Dette er etter markedsandeler, ikke nødvendigvis etter hvor "gode" jeg synes artistene er. Om jeg skulle ha rangert så hadde jeg endt opp med noe i denne duren: #1. Sverige #2. USA #3. Norge #4. Tyskland Finland er ikke blant topp10. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 #1. Sverige#2. Norge #3. Finland av de nordiske landene. Norge er faktisk verdens størst metal land da, tror forresten finland er på 2. plass? Noen andre som vet det kanskje? Men norge lligger på første plass. Dette er ikke min mening men en kåring.. hahaha, nei nei nei. Tror det er noe sånn som det her: #1. USA #2. Sverige #3. Tyskland #4. UK Dette er etter markedsandeler, ikke nødvendigvis etter hvor "gode" jeg synes artistene er. Om jeg skulle ha rangert så hadde jeg endt opp med noe i denne duren: #1. Sverige #2. USA #3. Norge #4. Tyskland Finland er ikke blant topp10. Da bør du begynne og høre å finsk metal... Dessuten skreiv du jo Finland som #3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Da bør du begynne og høre å finsk metal... Dessuten skreiv du jo Finland som #3 LES: #3 - Norden! Og ja, jeg hører på finsk metal: Moonsorrow og Finntroll er fantastiske, men så kommer Nightwish og gir kvenene 100 negative poeng. Latterbomber som Sonata Arctica og Stratorvarius hjelper ikke akkurat til de heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå