Gå til innhold

Finsk metall er best!

simeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

simeik, det virker som du ikke liker black metal pga at det er satanistisk? hva så? om musikken er satanistisk er den bra fordi, dessuten er det få av folka i black\death metal band som er satanister. Gorgoroth er satanister ok, Shagrath i dimmu er det, ellers vet jeg ikke om så mange. Cradle of Filth gjengen er ikke satanistisk.

Selv om jeg ikke er kristen kan jeg høre på kristen metal?

Lenke til kommentar
simeik, det virker som du ikke liker black metal pga at det er satanistisk? hva så? om musikken er satanistisk er den bra fordi, dessuten er det få av folka i black\death metal band som er satanister. Gorgoroth er satanister ok, Shagrath i dimmu er det, ellers vet jeg ikke om så mange. Cradle of Filth gjengen er ikke satanistisk.

Selv om jeg ikke er kristen kan jeg høre på kristen metal?

Godt poeng!!

Sorry at jeg tok det opp!! :blush:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med å disse satanisme, ingen "livsretning" som ypper til mer kreativitet, selvutfoldelse og sunne verdier(hint: les litt annet en kristen-influert propaganda om satanisme, så skjønner man lett hva jeg mener, håper jeg)! Som nevnt tidligere av andre(orker ikke sitere og styre) så har kristendommen stått bak helt ekstreme handlinger og ført til mer destruktivitet en noen annen religion eller livssyn. Skal ikke begynne å legge ut om hva jeg mener om kristendommen(det kunne tatt opp noen sider), men...glemte litt hva poenget mitt var nå, tja..

kom lovlig sent denne kommentaren og litt utenfor kontekst, menmen...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
#1. Sverige

#2. Norge

#3. Finland

av de nordiske landene.

Norge er faktisk verdens størst metal land da, tror forresten finland er på 2. plass? Noen andre som vet det kanskje? Men norge lligger på første plass. Dette er ikke min mening men en kåring.. ;)

Lenke til kommentar
#1. Sverige

#2. Norge

#3. Finland

av de nordiske landene.

Norge er faktisk verdens størst metal land da, tror forresten finland er på 2. plass? Noen andre som vet det kanskje? Men norge lligger på første plass. Dette er ikke min mening men en kåring.. ;)

hahaha, nei nei nei.

Tror det er noe sånn som det her:

#1. USA

#2. Sverige

#3. Tyskland

#4. UK

Dette er etter markedsandeler, ikke nødvendigvis etter hvor "gode" jeg synes artistene er. Om jeg skulle ha rangert så hadde jeg endt opp med noe i denne duren:

#1. Sverige

#2. USA

#3. Norge

#4. Tyskland

Finland er ikke blant topp10.

Lenke til kommentar
#1. Sverige

#2. Norge

#3. Finland

av de nordiske landene.

hahaha, nei nei nei.

Tror det er noe sånn som det her:

#1. USA

#2. Sverige

#3. Tyskland

#4. UK

Dette er etter markedsandeler, ikke nødvendigvis etter hvor "gode" jeg synes artistene er. Om jeg skulle ha rangert så hadde jeg endt opp med noe i denne duren:

#1. Sverige

#2. USA

#3. Norge

#4. Tyskland

Finland er ikke blant topp10.

Da bør du begynne og høre å finsk metal...

Dessuten skreiv du jo Finland som #3

Lenke til kommentar
Da bør du begynne og høre å finsk metal...

Dessuten skreiv du jo Finland som #3

LES: #3 - Norden!

Og ja, jeg hører på finsk metal: Moonsorrow og Finntroll er fantastiske, men så kommer Nightwish og gir kvenene 100 negative poeng. Latterbomber som Sonata Arctica og Stratorvarius hjelper ikke akkurat til de heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...