Gå til innhold

Finsk metall er best!

simeik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnene kan ikke lage musikk!!! bare power metal skit...norsk metal er mye bedre...skikkelig black og death meatl. det er bra musikk i forhold til finsk power metal

mener du at jo "hardere" musikken er jo bedre er den? vil nå si at children of bodom banker ut_mange_norkse black metal band...

Lenke til kommentar

Hvilke store norske death metal band har vi? Blood Red Throne...og....hmm...

Black metal er en sjanger fylt opp til randen av pissedårlige "true" jallaband. Heldigvis så holder den på å kveles av sin egen middelmådighet. Den er som grungen på mange måter. Bare en stor hype.

Lenke til kommentar

Black metal er en sjanger fylt opp til randen av pissedårlige "true" jallaband. Heldigvis så holder den på å kveles av sin egen middelmådighet. Den er som grungen på mange måter. Bare en stor hype.

Satyricon, Gorgoroth, immortal, dimmu borgir, mayhem. kommer ikke på flere i slengen.

Lenke til kommentar

Dark Throne, emperor, dimmu borgir, mayhem, enslaved, kampfar, einherjer, gorgoroth, satyricon, borknagar, v28(ikke stor, men drit bra), Windir, koldbrann, the embraced, exdoul og mange mange fler!!! alle de der var norske, kan sikkert navnet på flere norske metal band å...men disse er de råeste innen death/black metal...

Lenke til kommentar

Dark Throne, emperor, dimmu borgir, mayhem, enslaved, kampfar, einherjer, gorgoroth, satyricon, borknagar, v28(ikke stor, men drit bra), Windir, koldbrann, the embraced, exdoul og mange mange fler!!! alle de der var norske, kan sikkert navnet på flere norske metal band å...men disse er de råeste innen death/black metal...

DEATH metal....

Lenke til kommentar

Nettopp.

Vi produserer så mye middelmådig black metal at sjangeren holder på å kveles, men likevel så er det så få som tør å fornye sjangeren eller finne sin egen sound. Finland er mye flinkere på det området.

Blir så frustrert over alle puristene...

Lenke til kommentar

Norsk black metal da eller? Urk...for en møkkasjanger det er. Satyricon, Emperor, Thorns og Immortal er de eneste norske black metal banda jeg liker.

Jeg finner mye bedre black metal i Finland og England. Men så liker jo jeg å lete etter musikken min og...og har gitt opp å lete mer i Norge, alt høres faen meg klin likt ut. Samma elendige produksjonen (les: "true") og fantasiløse låtskrivinga.

Jeg har gitt opp black metal.

Lenke til kommentar
True black metal betyr at bandet spiller musikk for å knuse kristendommen. Det har ingen musikalsk sammenheng. Misliker du norsk black metal pga av meningene deres?

True black metal inkluderer også at man ikke har lov til å forandre stilen. Veldig mange av bandene bare kopierer stilen til eldre "true" band...

Det er også en annen "sjanger" som har litt av det samme problemet. "Numetal".

Mange black metal band er jo like kreative som Linkin Park!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...