Nodland Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg vil si norsk metall er mye bedre enn finsk.. Mayhem, Satyricon, Darkthrone etc... Lenke til kommentar
simeik Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Norsk metal er så jævli standard!! Finnene klarer ihvertfall å lage noe mer kreativt og genialt! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Finnene klarer ihvertfall å lage noe mer kreativt og genialt! Ja, bare se på Nightwish Og nei, jeg sier ikke at finnsk metal suger. Men Nightwish suger. Children Of Bodom eier \o/ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Finnene klarer ihvertfall å lage noe mer kreativt og genialt! Ja, bare se på Nightwish Og nei, jeg sier ikke at finnsk metal suger. Men Nightwish suger. Children Of Bodom eier \o/ nightwish er ikke akkurat d store nei Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Folk sier bare at Nightwish suger fordi de er blitt "kommers"... Jeg er metal og hard rock fan, power metal, speed medal... thrash... men jeg har ALDRI forstått meg på black metal Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 finnene kan ikke lage musikk!!! bare power metal skit...norsk metal er mye bedre...skikkelig black og death meatl. det er bra musikk i forhold til finsk power metal mener du at jo "hardere" musikken er jo bedre er den? vil nå si at children of bodom banker ut_mange_norkse black metal band... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilke store norske death metal band har vi? Blood Red Throne...og....hmm... Black metal er en sjanger fylt opp til randen av pissedårlige "true" jallaband. Heldigvis så holder den på å kveles av sin egen middelmådighet. Den er som grungen på mange måter. Bare en stor hype. Lenke til kommentar
no name needed Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Mye bra metall fra Sundalsøra da... Kan sikkert konkurrere med det meste som Finland har å by på... Endret 18. november 2004 av no name needed Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilke store norske death metal band har vi? Blood Red Throne...og....hmm... Black metal er en sjanger fylt opp til randen av pissedårlige "true" jallaband. Heldigvis så holder den på å kveles av sin egen middelmådighet. Den er som grungen på mange måter. Bare en stor hype. Satyricon, Gorgoroth, immortal, dimmu borgir, mayhem. kommer ikke på flere i slengen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 han spurte om death metal men.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilke store norske death metal band har vi? Blood Red Throne...og....hmm... Black metal er en sjanger fylt opp til randen av pissedårlige "true" jallaband. Heldigvis så holder den på å kveles av sin egen middelmådighet. Den er som grungen på mange måter. Bare en stor hype. Dark Throne, emperor, dimmu borgir, mayhem, enslaved, kampfar, einherjer, gorgoroth, satyricon, borknagar, v28(ikke stor, men drit bra), Windir, koldbrann, the embraced, exdoul og mange mange fler!!! alle de der var norske, kan sikkert navnet på flere norske metal band å...men disse er de råeste innen death/black metal... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 nightwish har lit for mye poppreg likssom, finntroll er kult men norsk metal er bare best Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Folk sier bare at Nightwish suger fordi de er blitt "kommers"... Noen ja, ikke jeg. Har aldri likt de jeg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvilke store norske death metal band har vi? Blood Red Throne...og....hmm... Black metal er en sjanger fylt opp til randen av pissedårlige "true" jallaband. Heldigvis så holder den på å kveles av sin egen middelmådighet. Den er som grungen på mange måter. Bare en stor hype. Dark Throne, emperor, dimmu borgir, mayhem, enslaved, kampfar, einherjer, gorgoroth, satyricon, borknagar, v28(ikke stor, men drit bra), Windir, koldbrann, the embraced, exdoul og mange mange fler!!! alle de der var norske, kan sikkert navnet på flere norske metal band å...men disse er de råeste innen death/black metal... DEATH metal.... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Cadaver, Extol, Grimfist, Myrkskog, Spawn of Possession, Zyklon, Aeternus, Amputation (eldre Immortal) og eldre Darkthrone. Alle er ikke 100% death metal, men... Endret 19. november 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Nettopp. Vi produserer så mye middelmådig black metal at sjangeren holder på å kveles, men likevel så er det så få som tør å fornye sjangeren eller finne sin egen sound. Finland er mye flinkere på det området. Blir så frustrert over alle puristene... Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Finsk du liksom...Norsk metal er nok ubeseira på den fronten, sier ikke at finsk er dårlig, men er såååå mange flere gode band med norsk bakgrunn enn finsk! piis Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Norsk black metal da eller? Urk...for en møkkasjanger det er. Satyricon, Emperor, Thorns og Immortal er de eneste norske black metal banda jeg liker. Jeg finner mye bedre black metal i Finland og England. Men så liker jo jeg å lete etter musikken min og...og har gitt opp å lete mer i Norge, alt høres faen meg klin likt ut. Samma elendige produksjonen (les: "true") og fantasiløse låtskrivinga. Jeg har gitt opp black metal. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 True black metal betyr at bandet spiller musikk for å knuse kristendommen. Det har ingen musikalsk sammenheng. Misliker du norsk black metal pga av meningene deres? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 True black metal betyr at bandet spiller musikk for å knuse kristendommen. Det har ingen musikalsk sammenheng. Misliker du norsk black metal pga av meningene deres? True black metal inkluderer også at man ikke har lov til å forandre stilen. Veldig mange av bandene bare kopierer stilen til eldre "true" band... Det er også en annen "sjanger" som har litt av det samme problemet. "Numetal". Mange black metal band er jo like kreative som Linkin Park! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå