simeik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Finsk metall er best Children of bodom og norther Nightwish og flere De ruler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Synst ikkje eg da. Kommer ann på smak. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tror ikke jeg liker et eneste finsk band. HIM kan være ålreit, men bortsett fra det. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Children of Bodom er jo bare GENIALE!! Mitt yndlingsband oh yeah!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Finsk metall er best Nei. Burzum Emperor Mayhem Immortal Satyricon Carpathian Forest Gorgoroth Grimfist Faustcoven Nattefrost Windir Enslaved Storm Isengard etc. etc. etc. Nammenamm. Norsk m3t0l f0e lÿfe! \m/{o_O}\m/ Synst ikkje eg da. Kommer ann på smak. Emperor - Into The Infinity of Thoughts Endret 7. november 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gah, black metal har virkelig kjørt seg fast...ingen reell progresjon, ingen nye band som tør å gjøre noe nytt. Alle har hengt seg opp i det "true norwegian black metal" tullet. Altfor få tør å gjøre noe nytt! Det kommer iallefall originale ting fra Finland... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Finsk musikk suger eselballer, synes jeg. Fint å se at noen liker det. :-) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Gah, black metal har virkelig kjørt seg fast...ingen reell progresjon, ingen nye band som tør å gjøre noe nytt. Alle har hengt seg opp i det "true norwegian black metal" tullet. Altfor få tør å gjøre noe nytt! Det kommer iallefall originale ting fra Finland... The smeik is like the beik. Edit: Og det på slutten av innlegget mitt var kun ironi. Høyrer på mykje anna enn BM, men har aldri hatt sansen for CoB, Norther osv. Endret 7. november 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
frozen_cpu Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg synes at både Nightwish og Children of bodom er bra, men har aldri hørt om norther..... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Amorphis Ajattara Eternal Tears Of Sorrow Finntroll Impaled Nazarene Noen av mange flotte finske grupper Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sonata Artica er best, basta! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Eneste finske greiene jeg liker er Finntroll og Children Of Bodom (Til dels) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Satt akkurat og hørte på Norther-albumet 'Mirror of Madness' da jeg snubla over denne tråden. Dere som liker metal, men ikke har hørt Norther, gi dem en sjanse! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 dette var vel litt unødvendig å lage en ny post for. men finsk metal er ganske morsomt. Mange merkelige, flotte of spill-så-fort-du-kan-grupper. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gah, black metal har virkelig kjørt seg fast...ingen reell progresjon, ingen nye band som tør å gjøre noe nytt. Alle har hengt seg opp i det "true norwegian black metal" tullet. Altfor få tør å gjøre noe nytt! Det kommer iallefall originale ting fra Finland... Children of Bodom har jo en ganske tragisk historie bak navnet.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Finsk metal er bare genialt, men det er mye norsk metal som er genialt og... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Norsk Metal kommer først, så finsk... Children of Bodom er jo bra, men ikke så bra som masse norske band.... Bl.a. de som Satrucci_ nevnte over her et sted... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Joda mye bra fra Finland: Impaled Nazarene Finntroll Beherit (tragisk at ingen har nevnt dem) Behexen Wyrd Wotanic Commando Vornat Ensiferum Children of Bodom Norther (Nightwish... jeg liker et par av dem... men bare i noen dager, for jeg blir fort lei) Endret 7. november 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mye bra finsk metal ja. Ser ikke at noen har nevnt Swallow the sun. Ett vanvittig bra band. Men best.... Neeeeeeeei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå