Gå til innhold

Hvem skal kjøpe Halo 2?

BoRsE

Anbefalte innlegg

Mange som bor i Oslo som skal løpe ned på sin nærmeste spille butikk og kjøpe seg Halo 2 den 11.november!?

DET SKAL JEG :D går ikke ann og glede seg mer!

Beiner ned rundt kvart på 12 til Spiderman - Kirkegata32 kjøper de fleste spillene der :thumbup: fin butikk

Vg's Halo 2 Anmeldelse - 6'r

Dagbladet's Halo 2 Anmeldelse - 6'r

Damn kan ikke vente med å spille Halo på Live i tillegg! dette blir garantert drit fett. Håper bare ikke det blir så fett at jeg legger fra meg CS: Source :p men man kan vell bytte litt innimellom :D

HALO 2 - Torsdag! 11 november! I can't wait! Can you?

De som har XBox Live her på gamer.no forumet synes jeg bør spille sammen på Live på release eller i allefall i helgen!

gamertag: BoRsE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som sier at dere ikke skal ha det, hvorfor svarer dere her? Han spør om HVEM som skal kjøpe det og ikke hvem som ikke skal kjøpe det, så jeg syns det er tåplig av dere å komme her å si "ikke jeg"

Men det er min mening.

Jepp , det er et helt fryktlig svar .Det absolutte værste eg har gjort noen gang . Unnskyld! :hrm:

Lenke til kommentar
allerede forhåndsbestillt! :D

Samme her :D

hadde jeg hatt xbox  :cry:  hadde halo 2 vært mitt

Koster bare 1200,- for en xbox.. Halo 2 kan fortsatt bli ditt!

jeg skal ha det  :D 

-Elizabeth  :love:

en jente som spiller Halo? Deg skulle jeg ha likt å møtt! ;)

Gleder meg veldig nå. Bare 4 dager igjen. Kommer ikke til å bli mye soving i helgen. Jeg og 15 venner har leid et hus som vi skal linke i hele helgen. På mandag kommer jeg til å bli trøøøøøøøøøtt!

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte det på fredag :D Hva er det som er så spesielt med limited edition utenom at den har en t-skjorte?

Du får et ultramega kult cover :)

Er ikke 100% sikker, men tror det følger med en dvd, med en "dokumentar" om hvordan Bungie lagde spillet. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Blir uansett konge med T-skjorte!

Har hørt rykter om at Halo2 vil inneholde spillbar demo av Forza Motorsport (MicroSofts svar på Gran Turismo). Håper det stemmer :cool:

Lenke til kommentar

Kjøpte Halo 2 Limited Edition dagen det kom ut :D

er evig lykkelig! beste spillet jeg har prøvd. Har GTA san andreas men det er lagt på hylla. Får Half life 2 imorgen men det skal ventes med. Nå skal jeg runne halo 2 på alle vanskelighets grader, og se Limited Edition DVD filmen som fulgte med i aliminiums boksen min =)

MEN! Jeg har jo XBOX LIVE også! men nå har Microsoft tatt av helt med å banne folk fra XBOX LIVE fordi de har chippet boxen sin, så jeg tørr ikke connecte meg på :( Veldig kjipt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...