BoRsE Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mange som bor i Oslo som skal løpe ned på sin nærmeste spille butikk og kjøpe seg Halo 2 den 11.november!? DET SKAL JEG går ikke ann og glede seg mer! Beiner ned rundt kvart på 12 til Spiderman - Kirkegata32 kjøper de fleste spillene der fin butikk Vg's Halo 2 Anmeldelse - 6'r Dagbladet's Halo 2 Anmeldelse - 6'r Damn kan ikke vente med å spille Halo på Live i tillegg! dette blir garantert drit fett. Håper bare ikke det blir så fett at jeg legger fra meg CS: Source men man kan vell bytte litt innimellom HALO 2 - Torsdag! 11 november! I can't wait! Can you? De som har XBox Live her på gamer.no forumet synes jeg bør spille sammen på Live på release eller i allefall i helgen! gamertag: BoRsE Lenke til kommentar
Campari Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nei, skal ikke kjøpe det... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg skal helt klart ha Halo 2, dette spillet kommer til å slå alt av spill som kommer og har kommet i 2004, men Half Life 2 kommer til å bli en god kandidat. Men uansett jeg gleder med enormt til jeg har spillet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hadde jeg hatt xbox hadde halo 2 vært mitt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skal ikke kjøpe det. Halo har jeg aldri brydd meg noe om, i likhet med GTA-spillene. Half-Life 2 skal jeg ha da. :-) Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg skal ha det -Elizabeth Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Skal kjøpe det når det kommer til PC Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 allerede forhåndsbestillt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Til dere som sier at dere ikke skal ha det, hvorfor svarer dere her? Han spør om HVEM som skal kjøpe det og ikke hvem som ikke skal kjøpe det, så jeg syns det er tåplig av dere å komme her å si "ikke jeg" Men det er min mening. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Forhåndbestilt her også Var innom EBgames og f.bestilite Limited Edition'en, følger med T-skjorte, osv. Skal bytte in to brukte spill, så får hele pakken for den nette sum av 249 ,- Edit: Enig med deg Remy5! Endret 7. november 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
redflame Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Til dere som sier at dere ikke skal ha det, hvorfor svarer dere her? Han spør om HVEM som skal kjøpe det og ikke hvem som ikke skal kjøpe det, så jeg syns det er tåplig av dere å komme her å si "ikke jeg"Men det er min mening. Jepp , det er et helt fryktlig svar .Det absolutte værste eg har gjort noen gang . Unnskyld! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Forhåndsbestilte det på fredag Hva er det som er så spesielt med limited edition utenom at den har en t-skjorte? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 allerede forhåndsbestillt! Samme her hadde jeg hatt xbox hadde halo 2 vært mitt Koster bare 1200,- for en xbox.. Halo 2 kan fortsatt bli ditt! jeg skal ha det -Elizabeth en jente som spiller Halo? Deg skulle jeg ha likt å møtt! Gleder meg veldig nå. Bare 4 dager igjen. Kommer ikke til å bli mye soving i helgen. Jeg og 15 venner har leid et hus som vi skal linke i hele helgen. På mandag kommer jeg til å bli trøøøøøøøøøtt! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Forhåndsbestilte det på fredag Hva er det som er så spesielt med limited edition utenom at den har en t-skjorte? Du får et ultramega kult cover Er ikke 100% sikker, men tror det følger med en dvd, med en "dokumentar" om hvordan Bungie lagde spillet. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Blir uansett konge med T-skjorte! Har hørt rykter om at Halo2 vil inneholde spillbar demo av Forza Motorsport (MicroSofts svar på Gran Turismo). Håper det stemmer Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 det er riktig at det følger med en ekstra dvd med dokumentar om lagingen av spillet, "bortklipte scener" osv... sjekk her Halo2 Limited Edition Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Kjøpte Halo 2 Limited Edition dagen det kom ut er evig lykkelig! beste spillet jeg har prøvd. Har GTA san andreas men det er lagt på hylla. Får Half life 2 imorgen men det skal ventes med. Nå skal jeg runne halo 2 på alle vanskelighets grader, og se Limited Edition DVD filmen som fulgte med i aliminiums boksen min =) MEN! Jeg har jo XBOX LIVE også! men nå har Microsoft tatt av helt med å banne folk fra XBOX LIVE fordi de har chippet boxen sin, så jeg tørr ikke connecte meg på Veldig kjipt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå