Gå til innhold

SMS melding over 160 tegn på k700

Anbefalte innlegg

Hei, det er en ting jeg lurer på.

Når f.eks jeg mottar en SMS som inneholder over 160 tegn (er vel det som er max i 1 melding eller noe sånt) kommer dette inn på mobilen min først som melding nummer 1, der jeg kan lese alle de 160 første tegnene så kommer en slik (...) (som betyr kommer mer). Så sitter jeg da og venter på melding nummer 2 skal komme, når denne kommer da blir meldinga som kommer en ekstra lang hvor ALT av tekst står.

Er det noen mulighet for at det går an og kun få melding nummer 2 ? Er så ufattlig irriterendes å sitte å vente på melding nummer 2 etter å fått nummer 1.

Dersom JEG derimot sender en melding som inneholder mer en 160 tegn til en med SE T68i , får denne personen kun 1 melding hvor alt står .

Er det en måte å fikse dette på ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, det er en ting jeg lurer på.

Når f.eks jeg mottar en SMS som inneholder over 160 tegn (er vel det som er max i 1 melding eller noe sånt) kommer dette inn på mobilen min først som melding nummer 1, der jeg kan lese alle de 160 første tegnene så kommer en slik (...) (som betyr kommer mer). Så sitter jeg da og venter på melding nummer 2 skal komme, når denne kommer da blir meldinga som kommer en ekstra lang hvor ALT av tekst står.

Er det noen mulighet for at det går an og kun få melding nummer 2 ? Er så ufattlig irriterendes å sitte å vente på melding nummer 2 etter å fått nummer 1.

Dersom JEG derimot sender en melding som inneholder mer en 160 tegn til en med SE T68i , får denne personen kun 1 melding hvor alt står .

Er det en måte å fikse dette på ?

Kan ikke huske helt, men har hatt k700i og mener jeg gikk innpå innstillinger under meldinger og slo på noe som het lange meldinger¨.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...