durabit Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har et system som følger: *Asus P5AD2 Premium hovedkort. *3 GHz CPU *VGA card, PCI (skal skiftes ut) *6 harddisker *520 Watt Lepont PSU *LianLi PCV2000B Denne maskinen står på 24/7. Jeg la inn en ekstra harddisk i går og nå vil ikke systemet reboota. Jeg ribbet hovedkortet for harddisker men fremdeles ikke noe liv. I går livnet den til en gang uten harddisker. Jeg husker nå tilbake at da jeg monterte systemet var det en gang jeg måtte vente to minutter før systemet ville starte. Jeg leser også på nettet om andre som har hatt problemer med å få liv i system bygd opp rundt Asus sine 925 hovedkort. PSU'et har bare en 20 pins connector, nå lurer jeg på om jeg må kjøpe en ny PSU. Har noen erfart lignende problem med Asus P5AD2 eller P5GD2 hovedkortene. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Ikke mye hjelp med dette problemet Nå er i allefall en Antec Neopower 480 Watt på vei til min unnsetning Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har bare problemer med 802.11G featuren på kortet. Det er direkte ustabilt mot en SMC trådløs-ruter. Ellers fungerer systemet optimalt. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 En oppdatering: Innstallerte Antec-poweret i dag og maskinen bootet ved første forsøk. Jeg har ikke prøvd trådløsfunksjonen på hovedkortet. Men jeg er misfornøyd med at den 2. 1Gbit nettverksporten bare fungerer på 100 Mbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå