rc-halv Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hei! For ca. et par uker siden så så jeg at pcen som mamma bruker sto på. Det sto at Windows hadde blitt gjenoprettet etter en kritisk feil. Oooooj så nytt! Men så kommer beskjeden om at jeg må aktivere Windows innen 30 dager. Shit shit wtf! Jeg har jo aktivert Windows for lenge siden! Og når jeg trykker for å aktivere Windows, så står det faen meg at Windows er aktivert. Og nå er det 13 dager igjen. Hva skal jeg gjøre? Har også prøvd med en crack, men neida! Og dette er en orginal versjon, med lisens! Jeg vil nødig formatere igjen. Så er det noen som kan hjelpe? Takker for nyttige svar! //steinslett Endret 7. november 2004 av steinslett Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 MS sin kundesupport er vel behjelpelig. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Du må ringe microsoft. Følg anvisningen på skjermen. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Du må ringe microsoft. Følg anvisningen på skjermen. Argh!! FU Microsoft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå