Jojoba Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei. Jeg er ganske fersk i bruk av trådløst internett. Til mitt bredbånd, har jeg nå tilkoblet en trådløs bredbåndsrouter av merket Linksys WRT54G. Jeg har beskyttet det trådløse nettverket med WPA, fordi jeg har hørt at dette er sikrest. Alt ble konfigurert via kabel, og maskinen som er på kabel er nå på nett via routeren. Hvordan får jeg så koblet laptopen min til det trådløse nettverket? Jeg bruker et D-link AirPlus, DWL-650+, nettverkskort. Når jeg prøver å konfigurere, finner jeg ikke noe sted å skrive inn WPA-koden...Jeg finner der det går an å skrive innn WEP-kode (men denne har jeg altså ikke valgt). Jeg er sikkert helt ute å kjøre...kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kanskje du må oppdatere firmware og driveren? Les også her. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Stenges Dobbel post. Diskusjonen kan fortsette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg