Olsenhower Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 I følge Gamespot skal Unreal 2: The Awakening komme i juni. Jeg trodde det var utsatt helt til desember? Ikke lett å holde styr på alle disse release-tidspunktene synes jeg :?: Noen som vet hva tid Unreal 2 vil bli tilgjengelig i norske butikker? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Woot?!?! merkelig... trodde også det ikke skulle komme før til jul en gang . Hmm Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Dette kan lett bli litt ustyrlig dette her... Altfor mange kjekke spill på en gang i såfall! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 nok en god grunn til å oppgraere skjermkort gf2 mx herk :sad: vill ha asus gainward ti4400 gs dvi tvout [ Denne Melding var redigert av: CS_er gøy på 2002-05-25 03:29 ] Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 På E3 sa dem fremdeles høsten, noen annet har jeg ikke hørt heller. Regner med rundt september +/- en måned. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg ville nok satt et par kroner på rundt november eller senere jeg. Ikke før oktober i hvert fall! Utviklerne vet jo at det vil bli en hit, og kan etter hvert som de nærmer seg et ferdig produkt ta seg god til til å finpusse motoren, grafikken osv. Noe jeg synes er bra.. :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er jo i seg selv et cowboytriks å lansere hypa spill rundt juletider :smile: Gleder meg til dette spillet :smile: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Nei!! Ureal 2 skal **** meg ikke komme før jul!! Har bbursdag i nov. og jeg må ha nytt 3d-kort!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Å si når spill kommer ut er vel like vanskelig og si om vi er her på planeten om 1000år. U2 kommer vel ca omkring juletider, det er i allefall det jeg og mange ander har hørt. Hadde nokk tatt det gamespot sier med ei stor klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå