Gå til innhold

Valg av nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Har "mekket" maskin på forskjellige nettbutikker, og jeg er faktisk mest fornøyd med det jeg finner på databutikken.com. Får dessuten gratis porto der siden de feirer jubileum eller noe sånn tull. Alle delene jeg har valgt skal være på lager!!

Problemet er at det virker som om det er veldig delte meninger om denne sjappa. I alle fall i guiden, men jeg stoler ikke helt på den, for det virker som om folk kun skriver der når de er veldig fornøyd, eller veldig missfornøyd.

Noen som har synspunkter her?

:w00t:

Endret av Pitbullo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å handle fra databutikken er helt problemfritt, bortsett fra det litt rotete designet.

Problemene kommer ikke før du har en garantisak. Mange her på forumet (inkludert undertegnende) har opplevd at dette med garanti og DOA ikke er databutikkens sterkeste side. I ærlighetens navn skal det nevnes at databutikken var mere agressive og hadde bedre priser på den tiden socet A var stort, så noen selvforskyldte knuste kjerner ligger nok til grunn for den litt dårlige karakteren databutikken har i webshop guiden.

Endret av wotg
Lenke til kommentar

Spørs om jeg tar kjangsen på det da. Orker ikke den kampen hvis noe skulle være galt. Når jeg får maskinen vil jeg at den skal virke med en gang, og ikke "muligens om tre måneder". Får vel bli komplett da!

Takk for hjelpen!!

Lenke til kommentar

Det ble denne her:

Asus A8V Deluxe K8T800Pro 4DDR

AMD Athlon64 3500+ 2200MHz/2.2GHz 512kb Socket939 + Zalman cpu-cooler

Kingston KVR400X64C3A/512 2x512Mb (tot. 1024Mb/1Gb)

Seagate Barracuda ST3200822AS 7200.7 200Gb

GeCube Radeon 9600XT 128Mb

CO-Zorro MidiTower black ATX

Antec True Power 430W ATX

Kjølepasta

Total pris: 8967

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...