Gjest Slettet-hhTID5kl Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er ingen Sony mann, og føler at jeg er i ferd med å gå meg vill i begrepene nå..... Jeg skal kjøpe Sony DSC-W1 kamera og lurer på hvilket 256MB kort jeg skal kjøpe i tillegg.... Memorystick/Memorystick pro/Memorystick pro duo Jeg vurderer dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304322&cks=PRL Noen som kan hjelpe meg med å gjøre ting litt klarere? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Memorystick pro er kjappere enn vanlig memorystick og anbefales derfor til Sony W1 siden bildefilene er ganske store. Duo tviler jeg på du har bruk for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hhTID5kl Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Okei... da blir det PRO. Noen merke anbefalinger foruten Sony? Lenke til kommentar
Beining Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har selv sandisk 256mb PRO kort! Det fungerer veldig bra! Se prisguide for pris! Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vælg helst kort fra Lexar eller sandisk. De erfaringer folk kommer med her på siden peger i den retning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå