Arne_F Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Etter jeg leste en link i denne tråden (der det sto at DS er sonefri) sjekka jeg norske spillbutikker som selger DS og så fant jeg spiderman.no. Siden jeg hadde et apr lapper til overs så tenkte jeg "F*** heller! jeg kjøper en!" Nå har jeg betalt nesten 1000kr for mye bare pga. dere!!! Så takk! Hva synes dere om maskinen og spillet generelt? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 HaHa , håper spiderman sender med norsk adapter da men si oss ossen du likte Maskina da (Når du får den selfølgelig ) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Det sto ingenting om adapter så det bør nok følge med en norsk en Har noen av dere hatt problemer med riper på skjermen? EDIT: Trykkleif Endret 28. november 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 leste en annen post og det blir ikke riper av pennen (Nesten) og den er godt beskyttet i og med at du kan lokke den igjen Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg lurer bare på en ting, har spiderman flere DS'er igjen? Jeg bestilte på fredag var det vel. håper den kommer iløpet av uka. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Nesten? over lengere tid med flittig bruk av pennen så må det bli noe (Samme på p900 mobilen min) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det sto ingenting om adapter så det bør nok følge med en norsk en Har noen av dere hatt problemer med riper på skjermen? EDIT: Trykkleif Du kan nok ikke regne med det. Vil tro du får med amerikansk lader. Annen kontakt, og 110V. Du trenger med andre ord en omformer, men det koster ikke all verden skulle jeg tro. Sjekk ut Clas Ohlson. En bedre og enklere løsning er å bruke en lader fra GBA SP (hvis du har). De er identiske. Artikkelen om Nintendo DS er forresten ute nå, sjekk forsiden. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Leste den, er han som skrev den fortsatt i ekstase? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Leste den, er han som skrev den fortsatt i ekstase? Jeg som skrev den. Om jeg ikke er i ekstase så gleder jeg meg i alle fall stort til å få testet ut flere spill. Spennende å se hva utviklere kan få ut av skjermene. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det sto ingenting om adapter så det bør nok følge med en norsk en Har noen av dere hatt problemer med riper på skjermen? EDIT: Trykkleif Du kan nok ikke regne med det. Vil tro du får med amerikansk lader. Annen kontakt, og 110V. Du trenger med andre ord en omformer, men det koster ikke all verden skulle jeg tro. Sjekk ut Clas Ohlson. En bedre og enklere løsning er å bruke en lader fra GBA SP (hvis du har). De er identiske. Artikkelen om Nintendo DS er forresten ute nå, sjekk forsiden. Går GBA SP på 100V? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Går GBA SP på 100V? Nei, både GBA SP og DS går på 5,2V likestrøm. Den amerikanske laderen som følger med den amerikanske versjonen er beregnet på det amerikanske strømnettet. Dette er på 110V, og har dessuten en annen kontakt rent fysisk. Du kan altså ikke bruke denne her. Det du trenger er da enten en omformer fra vårt strømnett (220V) til 110V, eller du kan bruke en lader fra en uropeisk GBA SP. Disse tar tar inn 220V og sender ut 5,2V. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så "strømmpluggen" til GBA SP og Nintendo DS er like? Du får unnskylde meg er litt treg i dag c Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så "strømmpluggen" til GBA SP og Nintendo DS er like? Du får unnskylde meg er litt treg i dag c Ja, de er helt identiske. Har du en lader til en GBA SP passer den rett inn i en Nintendo DS (uansett hvor i verden den kommer fra). Det står faktisk i bruksanvisningen til DS-en også. Ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Test av DS : http://gamer.no/art.php?artikkelid=11946 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har klart å miste ladern! Vet noen om det går ann å få kjøpt en GBA SP lader separat? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KIAAADrNKfp89Cs Endret 29. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har ingen GBA, kun GBA SP, så jeg kan ikke sjekke om laderne er identiske, men i bruksanvisningen til DS står det spesifisert at det kun er GBA SP-ladere som kan brukes. Kan godt tenkes at vanlig GBA-lader er samme ulla, men sjekk ut det først i alle fall. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 takk! må ringe å høre med spiderman om det følger med en norsk lader for sikkerthets skyld da;) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 her er en test som Vg har lakt ut jeg linket til 2 ladere over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå