pinball Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vet ikke hva slags lagrings medie PSP buker, Vet at filmene må spesial lages for å sees, og at det foreløpig ikke er laget noen... Spillene til DS ligger på små minne brikker, minner fælt om de man kan få kjøpt til diverse digital kameraer. Lagrings plassen kan variere mye, hakke peiling... Man får jo minne kort på en gigg, selv om disse koster fort 7000kr stk til et kamera, behøver de ikke å koste mye å produsere... så lagrings plassen trenger man ikke å bekymre seg for.. Lyd kvaliteten er super, og DS har innebygd en surround effekt som funker utrolig bra. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vi i Gamer.no har fått inn en Nintendo DS til test, en artikkel kommer så fort smilet har lagt seg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har beklaglig vis ikke penger akkuratt nå, men derfor ønsker jeg meg den til jul Håper den ligger under Tre'et på jule aften vis ikke er det mange pansjonister (besteforeldre) som gir penger til barnebarna , og det kjenner man på Lommeboken så på jule aften eller i rom julen spiller ingen rolle Håper bare den går ned i pris... En ting skal dere har klart, Jeg DRITER i PSP :!: takk for meg Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 håper du den går ned i pris??1000 kr er vel ikke til å grine over??? tror PSP faller mere i min smak.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vi i Gamer.no har fått inn en Nintendo DS til test, en artikkel kommer så fort smilet har lagt seg. *venter* Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hei Jeg har en Nintendo DS og et SuperMario 64 DS spill for mye. Det er kjøpt på Spiderman og det følger med kvittering og garanti. Jeg er borte noen dager nå men selger den sikkert når jeg kommer hjem. Jeg bor i Stavanger. Jeg tror det er en av VELDIG få som det er mulig å få fatt i på dennesiden av nyttår. Forseglingen på embalasjen er brutt, men den er som ny med ekstra norsk powersupply. Mail: [email protected] Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 nå får du pm om : Bruker forumet som en markeds plass , utestenges Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt? Hvorfor spise mat ? Jeg er fan av nintendo og har lyst på den , Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin. vell nå prøver jo m$ og kjøpe opp nintendo (ikke det at nintendo vill selge da) så før eller sidne kommer vi til og spille mario på et eller annet X-box system Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin. Det er en morsom uttalelse, spesielt hvis man ser den i sammenheng med at Nintendo har tjent mye mer penger på konsollene sine de siste ti årene enn f.eks. Sony har gjort med sine Playstation-maskiner. Sony gjør ikke akkurat en god jobb for aksjonærene med PSP-en sin heller, enkelte analytikere mener at Sony vil tape rundt 200 dollar på hver solgte PSP, mens Nintendo selger Nintendo DS med fortjeneste. vell nå prøver jo m$ og kjøpe opp nintendo (ikke det at nintendo vill selge da) så før eller sidne kommer vi til og spille mario på et eller annet X-box system Tull. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 så før eller sidne kommer vi til og spille mario på et eller annet X-box system Vill ikke skje Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Tror og håper at Nintendo tar med Mario med i grava hvis det absolutt må skje! Sto i en artikkel her at Nintendo DS er sonefri men at ekstrautstyret kanskje ikke vil passe... Er dette sikkert? EDIT: Trykkleif Endret 27. november 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Tror og håper at Nintendo tar med Mario med i grava hvis det absolutt må skje! Sto i en artikkel her at Nintendo DS er sonefri men at ekstrautstyret kanskje ikke vil passe... Er dette sikkert? EDIT: Trykkleif er bare laderen som er anneledes og du får kjøpt Norske adaptere til den her i landet Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Tror og håper at Nintendo tar med Mario med i grava hvis det absolutt må skje! Sto i en artikkel her at Nintendo DS er sonefri men at ekstrautstyret kanskje ikke vil passe... Er dette sikkert? EDIT: Trykkleif er bare laderen som er anneledes og du får kjøpt Norske adaptere til den her i landet Får man tak i det så tidlig? Hvor mye koster DS i usa? Endret 27. november 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 rundt 1000-1200 uten frakt og toll Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det er billig da Hvor mye koster den i norge a ? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Den norske versjonen har ikke kommet men den den amerikanske koster 1999 på spiderman . Hvor mye koster den i USA inkl. toll og frakt? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 psp er MYE bedre (med tanke på grafikk og sånt) skal vel kjøpe en psp når den kommer. har aldri likt nintendo. sony 4ever PSP's styrker og svakheter i forhold til DS: Styrker: stor og fin widescreen-skjerm større mulighet for bedre grafikk --- Svakheter: kun 1 skjerm antatt dårlig batterilevetid få attraktive spill ( etter min mening, hater sportspill og bilsimulatorer) Dessuten blir de fleste spill bare en port fra playstation 2 i første omgang, etter hva jeg har hørt. mangler touchscreen og er generelt mindre innovativ pris --- ting som ikke spiller noen rolle: psp'n kan spille av filmer som kommer på et ukjent format, som må kjøpes på det formatet. bruker massevis av strøm. DS har en slags mikrofon-feature som jeg ikke syntes er spes interessant, og nå skal det komme TV-tuner også. --- Dessuten har jeg aldri likt PS/PS2 Derfor syntes jeg at DS er best ...teoretisk, har ikke prøvd noe enda Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 noen som vet når man kan pre-order psp i europa-usa??? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Veldig off-topic men prøv på Spiderman Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Vi i Gamer.no har fått inn en Nintendo DS til test, en artikkel kommer så fort smilet har lagt seg. *venter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå