Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei, leter etter nintendo DS , men alle butikkene jeg ser på er Shipping to US only Så spm. er Hvor kan jeg skaffe N:DS og få den hit til norge ? Kan slenge med et spm til og det er når kommer den hit til norge ? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hva er Nintendo DS? http://www.lik-sang.com/info.php?category=...f6c49d87034d161 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mer info om Nintendo DS: http://gamer.no/produkt.php?produktid=17764 Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 kan kanskje være at spiderman tar inn noen amerikanske eller noe slikt da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Mer info om Nintendo DS: http://gamer.no/produkt.php?produktid=17764 Utgivelses datoen finner jeg ikke noe sted. er det fast slått en dato ? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 www.tbcgames.no importerer DS, de får den in 25nov. Men den koster jo nesten 2000 kr der da Spaceworld tar også imot forhåndsbestillinger. sjekk www.nintendo.no forum, der er det mange som forhånsbestiller, du kan se der om gode nettsider og bestille fra Lenke til kommentar
slez Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt? Hvorfor ikke........ Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt? Hvorfor spise mat ? Jeg er fan av nintendo og har lyst på den , Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvorfor kjøpe Nintendo DS i det heletatt? Hvorfor spise mat ? Jeg er fan av nintendo og har lyst på den , Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nintendo har aldri vore ein flopp, dei har gjort nokre tabber men har retta på dei. Nintendo DS er noko heilt anna enn det konkurentane kjem med, blei veldig imponert over korleis dei spelte metroid prime med den =) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Her var det mye bra gitt. Hvorfor kjøpe DS? Vel, hvis jeg må klare meg med én håndholdt fremover blir det ikke Sony PSP for å si det slik. Den trykkfølsomme skjermen til DS gir helt nye muligheter hva gameplay angår. PSP er selvsagt stilig, men den er ganske tradisjonell i forhold. Nærmest en bærbar PS2. Nintendo DS har kanskje ikke den samme 1337-faktoren, men jeg er i grunn bare glad til. Jeg vil ha det moro, og så moro som mulig, og da tror jeg Nintendo DS blir toppen av kransekaka. Rett og slett. Nei, det er ikke kommet noen europeisk lanseringsdato for DS, men i mars en gang tror jeg. 21.11 er vel datoen på andre siden av dammen. Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Tror kanskje du burde vurdere utsagnene dine litt, du vet åpenbart ikke det spor om hva du snakker om. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin. Uhm, nei? Har du noen gang sett salgstallene til Nintendo, jeg snakker da både globalt og regionalt? Det kan du umulig ha gjort, jeg har ingen tall her og nå, men kan sikkert skaffe om du har lyst til å være vrang. Jeg tror sakens kjerne er at du bruker ordet flopp på feil måte.. Det får du isåfall utdype. Enig med aasgaard, gleder meg muchos til DS kommer. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Å være fan av en ting kan neppe beskytte noe som garantert kommer til å bli tidenes flopp noensinne. Om noen år så blir Nintendo som Sega, de kommer til å lage spill til Xbox2 og PS3, det har jeg igrunn ventet lenge på. Nintendo har jo vært en stor flopp hele tiden etter N64, deres siste vellykka maskin. I grunn trengs bare ett ord om dette utsagnet. LATTERLIG Jeg er helt enig med Harcore100%,for du vet jo tydeligvis ikke hva du snakker om. Vet du egentlig hva/hvem Nintendo er? Vet du hvor store de er ute i verden, og spesielt i Japan? Nei det vet du tydeligvis ikke. Og det synes i posten din. Du sier at Nintendo 64 var deres siste vellykkede maskin. Bare se på GameCube. Som alltid før, er Nintendo suverene når det gjelder å skaffe eksklusive spill til konsollen sin. Mens Microsoft og Sony kjører i noenlunde samme spor når det kommer til spill, så snur Nintendo seg en helt annen retning. Blant annet nekter de å ha GTA-spillene på konsollen sin, og de satser på meget originale spill som verken PS2 eller Xbox har. Selv har jeg PS2. Jeg har ikke GameCube, men skulle gjerne hatt det. Og jeg berømmer Nintendo for deres mot til å tenke annerledes, og satse nytt og originalt. Vel, dette begynner å gå veldig off topic. Jeg ville bare si hva jeg mente om akkurat denne saken. Tilbake til originaldiskusjonen, om det er ønsket. Endret 11. november 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 www.playasia.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Man kan også få sendt pakker til www.magnum.no, som så sender dem fra USA til Norge. Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 limited_edition: later du som eller er du dum??NDS for faen... Lenke til kommentar
pinball Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Spiderman i kirkegata har nå amerikanske nintendo ds til salgs... Jeg har allerede vært og shoppet en :!: Fett esse!!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ta en titt på Toysnjoys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå