Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Helt genailt rå maskin\mod til Gamecuben fra Panasonic. Håper den kommer til norge Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Øøøø... Velkommen etter du... Denne har jeg sett for flere år siden, og den kommer nok ikke til norge... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har sett den på spiderman Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Som andre har påstått, så er ikke akkurat Panasonic Q noe nytt.. Den har vel vært på markedet omtrent like lenge som GameCube har vært i Norge, så jeg tror du skal se langt etter en versjon for det europeiske markedet. Den er imidlertid ganske schtilig ellers, der den spiller av både vanlige DVDer (sonefritt), og både USA og JAPAN-versjoner av spill. Europeiske spill er det derimot verre med, så der må du klare deg med Freeloader (som funker fint, så vidt jeg vet).. Prisen ligger på rundt $450-$500, så hvis du skal ha en bør du slå til nå mens dollarkursen er lav Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Som andre har påstått, så er ikke akkurat Panasonic Q noe nytt. søkte etter den men fant ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå