ZtilongZ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei! Jeg har fått en oppgave på skolen og en av spørsmålene er: Ta for deg en moderne Intel Prosessor og beskriv hovedfunksjonene. Forklar også klokkefrekvens Håper på raskt svar i og med at jeg må levere seinest. søndag kl. 23.59 Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei! Jeg har fått en oppgave på skolen og en av spørsmålene er: Ta for deg en moderne Intel Prosessor og beskriv hovedfunksjonene. Forklar også klokkefrekvens Håper på raskt svar i og med at jeg må levere seinest. søndag kl. 23.59 Dette burde du kanskje tenkt litt på tidligere ? Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hei! Jeg har fått en oppgave på skolen og en av spørsmålene er: Ta for deg en moderne Intel Prosessor og beskriv hovedfunksjonene. Forklar også klokkefrekvens Håper på raskt svar i og med at jeg må levere seinest. søndag kl. 23.59 Dette burde du kanskje tenkt litt på tidligere ? Det ser jeg ingen grunn til... Oppgaven består av mere enn dette, så jeg har holdt på en stund, det er bare dette jeg lurer litt på... Jeg blir glad for om noen bare poster en link til et sted det står om også! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Er det om en av de spesifikke Intel arkitekturene (Pentium 4 eller Pentium M) eller generelt om x86-arkitekturen?? Eller kanskje Itanium (IA-64). Endret 7. november 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Oppgaven lyder: "Mikroprosessoren er datamaskinens "hjerne". Uten den vil ikke datamaskinen fungere. I denne oppgaven skal du ta for deg en moderne Intel Prosessor og beskrive hovedfunksjonene. Forklar også klokkefrekvens." Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det meningen at noen her skal google for deg? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Google er din venn. (Hvilken skole er det du går på?? Skulle tro at søk på internett sto ganske sentralt i all form for utdanning nå om dagen?? ) The Pentium 4 and the G4e: an Architectural Comparison: Part I Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Jeg går på Røyken VGS.... VK1 IKT... Vi bruker internett veldig mye, da vi ikke engang har lærebøker BTW: Thanx C4STOR Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg går på Røyken VGS.... VK1 IKT...Vi bruker internett veldig mye, da vi ikke engang har lærebøker BTW: Thanx C4STOR Ikke engang har lærebøker??!?! - Har dere lærebøkene på PC'ene da? - Flere skoler som har det... De har som oftest trådløst nettverk og laptop til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå