scoot Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Heisann, nå har jeg virkelig gått lei av Celly`n min. Og siden julen nærmer seg, tenkte jeg på en Sempron 2200+ + et HK.. Men hvilket HK!?!?.. Dessuten, jeg trenger ikke mer en sempron 2200+ foreløpig, skal bytte ut pcn om et år uansett.. Derfor, kun HK+CPU. Endret 7. november 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 CPU AMD Athlon XP Mobile 2400+ HK Abit NF7-S2 Det kan du overklokke ganske bra med luft kjøling. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Takk, men hvordan blir HK + Sempron 2200+ da, noen gode overklokkingsmuligheter der? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Takk, men hvordan blir HK + Sempron 2200+ da, noen gode overklokkingsmuligheter der? Det er jeg ikke sikker på men Athlon XP mobile klokker utrolig bra. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Okei, men skal prøve og holde meg under 1k, med tanke på at det kan bli en aktuell julegave.. Lenke til kommentar
B166ER Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ville styrt unna NF7-S2 og mobile prosessor, ikke mulig å stille multiplier på det HK og det gir en fart på1200Mhz ved 200fsb Abit NF7-S v2.0er et annet kort enn s2 og det passer ypperlig med XP-m cpu, for å bruke sempron må du flashe bios... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ingen HK som passer rett med Sempron altså? Lenke til kommentar
B166ER Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 du kan jo sende en mail til abit.nl eller noen andre produsenter å spørre. jeg har altfor lite peiling til å kunne gi noe godt svar... men det må jo finnes, noe annet er jo litt meningsløst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå