Gå til innhold

Override på ati xt kort.

MatsN

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvem skjerm kort jeg skal kjøpe. Og jeg spiller cs, så det er veldig viktig at jeg har 100 fps, og jeg har hørt at overriden på 9600 xt og 9800 xt slår seg av når det blir for varmt som resulterer i fps drop, men jeg lurer på om dette er fikset i x800xt serien. og jeg kjenner noen som ikke har fps drop med 9600xt og 9800xt.. Så lurer jeg på hvem kort jeg burde velge.. har ca 4500 kr til skjerm kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til vanlig (ikke source) coutnerstike annbefaler jeg ikke ATI-kort generellt sett. Det er for mange som har problemer med at de ikke fungerer godt i akkurat dette spillet. Om du kjøper kortet hovedsakelig for CS, så kan du like godt kjøpe Nvidia. Bare så det er sagt, så holder jeg ellers en knapp på ATI ytelsesmessig. For 4500 kan du kjøpe deg en 6800 GT eller Ultra, men det er så vanvittig overkill for CS....

Forresten så anntar jeg du mener "overdrive" ikke "override". Overdrive funksjonen kan du slå av, og så klokke kortet manuelt. Da vil det ikke reguleres automatisk, og da vil det jo selvfølgleig ikke forårsake noe FPS drop ved at det slår seg av.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Takk for svar. stigma.. overdrive ja :p.. har bare hørt det.. så fikk jeg ikke helt med meg hva det het.. Men har du noen linker til et kort som du anbefaler. Men hva med x800 pro vivo?. og flashe det opp til xt. jeg hadde ikke noe problem med det grafikk kortet jeg har nå til cs og det er 9600 pro.. skjer det bare med noen at de for fps drop? random asso :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...