dmx Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det følger med strømforsyning i det kabinettet. Hadde du skjerm? Sjerm har jeg ikke nei, men kikka på dette hos Elkjøp Sjerm ikke kjøp den skjermen det er så dårlig oppløsning (resolusjon)på den. se gjennom webshopguiden her på hardware så finner du en bra skjerm til bra pris. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Bra oppsett, angående å sette samme PCen så er det ikke så stort problem, du kan for eksempel se på denne guiden på hw.no. Hvis du skal dele internetten må du også kjøpe deg en router/switch. For eksempel denne Lykke til videre Endret 7. november 2004 av preskatv Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du skal dele internetten må du også kjøpe deg en router/switch. For eksempel denne Lykke til videre Vil den virke med Telenor da? Hørt at Telenor må ha PPPoE. Tror jeg går for denne sjermen jeg: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=18646 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Foressten: Fin guide det der ja. Det jeg er mest "redd" for er å montere hovedkortet og cpuen, hva med kjølepasta? Følger det med prosessoren? Også lurte jeg på om det er mulighet for og overklokke sjermkortet og cpuen? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Flyttes til Hjelp tilkjøp av ny pc Endret 8. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Flyttes til Hjelp tilkjøp av ny pc Takk, den kategorien så jeg ikke. Men tilbake til mitt spm: Er det noen som vet om det følger med kjølepasta med prosessoren? Har tenkt og bestille i løpet av uka, så kunne kanskje fått noen tilbakemeldinger (PC-Lista kan du se på forrige side) Takk for svar [EDIT] La til den nye lista med det komplette Kan noen si meg om delene passer til hverandre og om det finnes noen billigerere sjermer? Ny_Pc.doc Endret 8. november 2004 av janfredrik Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Prøvde og ta på Edit men ingenting sjedde så jeg får poste et nytt innlegg Her er det jeg skulle endre på: Jeg bytte sjermkort fra 3dClub til Powercolor grunnet bedre tilbakemeldinger. Håper noen kan ta seg tid til og se på lista og sjekke at alle delene vil passe med hverandre ( er ikke så veldig god der ) Også lurte jeg på om noen kunne finne en grei ting og dele internetten med den jeg har her og dennne nye! Takk for svar Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hmm. Plutselig ble det lite aktivitet her nå :|Men som sagt, syns dere dette oppsettet så bra ut? Også lurte jeg på om hva jeg trenger hvis jeg skal ha internett på begge pcene, Jeg har Telenor ADSL nå, og en Alcatel boks jeg fikk Da må du ha en såkalt " switch "... Dette er billig.. Oppsettet ser greit ut, men ville kanskje gårr litt opp i pris ( 6000kr ) Så vi ldu få stort mye bedre tror jeg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hadde du lest på begynnelsen hadde du sett at makspris uten sjerm var 5500 Så noen flere synspunkter? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Ser at de ikke har fått inn cpu vifta, noen andre tips til cpu vifte ? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Joho, bestillte pcen i går :D Får den vel i løpet av uka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå