inaktiv000 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg trenger et råd angående et valg som kan komme til å forandre min fremtid... Jeg har i lengre tid mistenkt min kjæreste for å være utro. Flere tegn, som at mobilen ringer og hun legger på, noen ringer ofte og legger på røret osv. Hun er ute med "jentene" ofte, og når jeg spør hvem, sier hun alltid at det er noen fra jobben som jeg aldri har truffet. Jeg forsøker alltid å se etter drosjen hennes når hun kommer hjem, men hun går alltid det siste stykket, og jeg hører en bil som kjører avgårde. Det er kanskje ikke en drosje? For et par dager siden plukket jeg opp mobilen hennes, bare for å se hva klokken var. Da ble hun helt vill, skrek at jeg skulle gi faen i hennes mobil og at jeg snoket. Uansett, jeg har ikke konfrontert henne med dette ennå. Jeg tror innerst inne at jeg ikke vil vite sannheten, men i går kveld bestemte jeg meg for å "spionere" på henne. Jeg bestemte meg for å gjemme meg bak bilen min, for å få et overblikk over hele gaten og se hvilken bil hun kom ut av. Det var mens jeg satt på huk bak bilen, at jeg så at jeg hadde rust i hele det bakre hjulhuset. Synes dere at jeg skal levere bilen på verksted, eller bør jeg fikse bilen selv? (Tatt herfra) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 OOOOOOOLD! bare søk etter 2 likedan tråder... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) :!: Endret 7. november 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 OOOOOOOLD! bare søk etter 2 likedan tråder... So what? Derimot er den feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg