Gå til innhold

Trenger kraftig PSU...

Anbefalte innlegg

Eg har satt sammen ei maskin av gamle (og nye) deler som eg skal ha som filserver.

Har kjøpt inn kontrollerkort og nokre disker (det blir nok fleire), og satt alt sammen.

Problemet er at eg har ikkje strømforsyning som holder. Den som står i no leverer halvparten av strømmen diskene treng på 5V og 12V, og så kjem resten av systemet i tillegg.

Systemet:

Dual P3 1.4GHz

4x PC133 Ram

2x GBit NIC

1x CD-brenner

8x Seagate Barracuda 200GB SATA + 5x IDE-disker - drar opp mot 34A@12V, og 13-14A@5V

HighPoint RocketRAID 1820A8P SATA RAID5, PCI-X -kontrollerkort

2x 120mm vifter

6x 80mm vifter

I tillegg kjem skjermkort, CPU-kjølere, og meir

Berre diskene drar masse strøm, så spørsmålet er kva strømfosyning som klarer å levere nok til dette systemet.

Støy er ikkje problem. Kostanden er noko eg tar som den kjem. Har lagt ut nokre tusen på disker og kontrollerkort allerede.

Har plass til to PSU´er i maskina, så det er mulig å brukte ei kraftig til diskene, og ei til hovudkort/vifter.

edit:

Det eg treng er tips om strømforsyninger som leverer nok. Nokre tips? Erfaringer?

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

P3 bruker +5v til cpu . Så du trenger vel en med masse på +5v

for å dekke to cpuer.

Samt hvis hovedkortet har 6pins AUX connector tilkopler du denne

for ekstra +3.3v og +5v i tillegg til hovedpluggen på hk ( samme hensikt som P4 pluggen for ekstra +12v tilførsel til P4/AMDK7/AMDK8 )

Ps! Husk at disker stort sett drar ca. 50/50 fra +12v og +5v .

Du kan regne på det med denne :

http://takaman.jp/D/index.html?english

Anskaffe et CooleMaster Stacker kabinett kan også være lurt da

det støtter 2X PSUer uten at man må lage petter smart løsninger.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

FatFuck:

Ei redundant strømforsyning på 2x420W leverer vel egentleg ikkje 2x 420W, men 1x 420W. Redundansfunksjonen er vel det at viss den eine PSU'en vert øydelag, så vil den andre ta over automatisk?

Eg har satt opp nokre nettverk med full redundans, og ein får berre hastigheiten til den eine linja, men linje nr. 2 (.. og 3 og 4) vil slå inn ved feil på "hovudlinja". Blir vel omtrent som Raid 1 - Får berre nytta eine av to disker...

ammaZ:

Den PSU'en er grufull! Aldri i verden om eg ville putta den i PC76'n min! Den koster halvparten av CTW'en, men eg lever etter regelen "Ein får det ein betaler for". Ergo får ein halvparten av kva ein gjer med CTW'ane (levetid, stabilitet osv.). Kor mykje (mange ampere eller kor mange watt) leverer stabilt den på 5V og 12V, forresten?

syar2003:

Det er eit Abit VP6 hovudkort, og eineste det har er 20pin tilkopling.

Ein kombinasjon med 2x P3 og 12 harddisker vil belaste 5V ganske mykje, ja. Derfor eg må ha ein PSU som leverer mykje på den.

Når eg regna ut effektforbruket etter kva som står opplyst på diskprodusenten si webside (som er Seagate, forresten).

Kjøpe Stacker? Ikkje pokker! Har allerede kjøpt eit Lian Li PC76. Det kabinettet gruser Stacker'n (i mine auge iallefall)..!

Til alle:

Følger det ikkje med eit "skjøtestykke" for å kople sammen to PSU'er sammen med Stacker'n? Non som har ein til overs, og har lyst å selge meg?

Lenke til kommentar
ammaZ:

Den PSU'en er grufull! Aldri i verden om eg ville putta den i PC76'n min! Den koster halvparten av CTW'en, men eg lever etter regelen "Ein får det ein betaler for". Ergo får ein halvparten av kva ein gjer med CTW'ane (levetid, stabilitet osv.). Kor mykje (mange ampere eller kor mange watt) leverer stabilt den på 5V og 12V, forresten?

Les Overklokking.no sin test av 500W versjonen :) Forskjellene på den og 520W-versjonen er at sistnevnte har to stk SATA-kontakter og 35A på 12V, istendenfor 34A.

Enig i at den ser HELT forferdelig ut, men har du ikke vindu (som meg, vet ikke hvordan det er med ditt kabinett) legger du ikker merke til den uansett.

Lenke til kommentar
FatFuck:

Ei redundant strømforsyning på 2x420W leverer vel egentleg ikkje 2x 420W, men 1x 420W. Redundansfunksjonen er vel det at viss den eine PSU'en vert øydelag, så vil den andre ta over automatisk?

Eg har satt opp nokre nettverk med full redundans, og ein får berre hastigheiten til den eine linja, men linje nr. 2 (.. og 3 og 4) vil slå inn ved feil på "hovudlinja". Blir vel omtrent som Raid 1 - Får berre nytta eine av to disker...

jeg veit a faen jeg, jeg bare så den.

(skjekka ikke ordentli)

så det kan godt hende at det er tilfellet.

men hva er egentli poenget med monster PSU??

Lenke til kommentar

MonsterPSU?

Trur ikkje dei leverer meir enn eg har behov for.

Viss du leser hovudinnlegget mitt, så det du at den/dei skal dra tolv disker, to CPU'er og ein haug kabinettvifter.

PSU'en eg har (431W Enermax) leverer omtrent halvparten av det diskene skal ha. Då er ikkje HK, vifter ol. medregna. Det går ikkje så lang tid frå eg skrur på maskina til den kræsjer pga. straummangel.

ptv-:

Har ikkje vindu i kabinettet (og det kjem ikkje heller), men ein kan ikkje unngå å sjå den grufulle PSU'en når ein sitter på eit LAN, for eksempel. Den lyser jo opp i kilometers avstand!

Eg hadde vært flau over å ha to sånne i serveren min. ;)

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...