Stoffi```` Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 noen som vet hvor jeg kan få tak i en xbox lagrings greie (chip) eller noe? Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 mener du Modship? m/ Harddisk?? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) 8mb minne kort @ elkjøp ? alt til xbox www.modchip.no eller noe bare se der en chip lagrer ikke noe unntatt Bios, 1mb max tror jeg Endret 7. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 noen som vet hvor jeg kan få tak i en xbox lagrings greie (chip) eller noe? Har du klart å fylle opp den originale 8Gb-disken med savegames? Der får du jo lagret alt du heler. Lenke til kommentar
Stoffi```` Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Ja modship har jo den org. hardisken da Lenke til kommentar
Stoffi```` Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Altså jeg har den org. har disken. ja jeg mener modchip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå