Torjus Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Om dager har jeg tenkt å kjøpe Mercury Miditower, Mesh, Sort kabinettet fra Microplex, men jeg har noen spørsmål angående det. 1. Er det virklig 120mm vifte bak? 2. Hvordan kobler man tempsensoren fra display til min AMD64 3000+ CPU m/ Volcano 12 vifte og ribbe? 3. Hvordan er det med UV ting inni der? Ser man det godt gjennom gitteret? ( UVting: Uv neon lys, UV kabelstrømper, UV tusj, UV IDE kabler o.l ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 *bump* Skal bestille snart og må vite det!! Har funnet ut at det ER 120mm, men resten???? 1. Hvordan kobler man tempsensoren fra display til min AMD64 3000+ CPU m/ Volcano 12 vifte og ribbe? 2. Hvordan er det med UV ting inni der? Ser man det godt gjennom gitteret? ( UVting: Uv neon lys, UV kabelstrømper, UV tusj, UV IDE kabler o.l ) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 1. Når jeg festa tempsensor var ledningen så liften at jeg la den under CPU'en mellom alle "taggene". 2. Ettersom jeg ser på bildet ser det ut til at led viften viser igjennom. Så viss du har god kvalitet på det der UV-greiene dine burde jo kanskje det funke. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 1. Når jeg festa tempsensor var ledningen så liften at jeg la den under CPU'en mellom alle "taggene". 2. Ettersom jeg ser på bildet ser det ut til at led viften viser igjennom. Så viss du har god kvalitet på det der UV-greiene dine burde jo kanskje det funke. Mellom CPU og taggene? Er det under der mener du? eller på toppen her: ??? Det er en AMD64 prossesor og den er jo annerledes enn AMD socket A Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 under på en AMD Athlon XP 2500..... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Ok, er det samme på AMD64?? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nei, xp har 462 tagger tror jeg det var, og athlon64 har 754 (kan også være 939 på s939), er liksom det de mener emd socket, hvor mange pinenr de har. Tror jeg da, ble litt usikker. 939 var litt mye, er ikke sikker her, men tror det ihvertfall. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hva er så bra med dette kabinettet? bare plass til 3 hdd-er ... Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) er dt plass til 120mm vifte bak? om det er vifte plass til 120mm vifte bak? les da gutt!! dt står jo på microplex .... svaret er ja... Endret 8. november 2004 av jossy Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Nei, xp har 462 tagger tror jeg det var, og athlon64 har 754 (kan også være 939 på s939), er liksom det de mener emd socket, hvor mange pinenr de har. Tror jeg da, ble litt usikker. 939 var litt mye, er ikke sikker her, men tror det ihvertfall. Ok, men hvor skal jeg plasere sensoren da Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nei, xp har 462 tagger tror jeg det var, og athlon64 har 754 (kan også være 939 på s939), er liksom det de mener emd socket, hvor mange pinenr de har. Tror jeg da, ble litt usikker. 939 var litt mye, er ikke sikker her, men tror det ihvertfall. Ok, men hvor skal jeg plasere sensoren da nej? kanskje mellom minnen??? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Nei, xp har 462 tagger tror jeg det var, og athlon64 har 754 (kan også være 939 på s939), er liksom det de mener emd socket, hvor mange pinenr de har. Tror jeg da, ble litt usikker. 939 var litt mye, er ikke sikker her, men tror det ihvertfall. Ok, men hvor skal jeg plasere sensoren da nej? kanskje mellom minnen??? Hæ? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 HAHAHA!!! LOL... hahaha! ROLFMAUO! (rolling on floor laughing my ass of)!!!!! :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 HAHAHA!!! LOL... hahaha! ROLFMAUO! (rolling on floor laughing my ass of)!!!!! :!: Ser det utsom om jeg har peilig? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nei, xp har 462 tagger tror jeg det var, og athlon64 har 754 (kan også være 939 på s939), er liksom det de mener emd socket, hvor mange pinenr de har. Tror jeg da, ble litt usikker. 939 var litt mye, er ikke sikker her, men tror det ihvertfall. Ok, men hvor skal jeg plasere sensoren da nej? kanskje mellom minnen??? Hæ? hba : LOOOOL trådstarter: hva med å legge sensoren mellom "taggene" inntil kjernen`? Lenke til kommentar
jossy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 haha! hva med å bruke hjernen? til og med bestemora mi fatter det, at en temperatur måler må vel legges mellom cpu og hovedkort? hva skal den måle? jo, cpu, hvor skal den legges? jo mellom cpu og hovedkort er det så vanskelig? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) til og med bestemora mi fatter det, at en temperatur måler må vel legges mellom cpu og hovedkort? hva skal den måle? jo, cpu, hvor skal den legges? jo mellom cpu og hovedkort Hvorfor er det selvsagt? Noen kunne jo tenke at den liksågodt kunne vært oppå cpu. Dessuten har du en bestemor som har kravla litt for mye inni en PC, eller så fortalte du a hvor man skal feste for så å spørr a! haha! hva med å bruke hjernen? Hvorfor bruke hjernen når en har PC? Og ja, det skal gå ann og tre en og en ledning mellom hver sine tagger inn til midten der sensoren ligger så varmt og lunt. er det så vanskelig? va, for en som ikke vet! så slutt å hån denne stakkar spørreren! Endret 9. november 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 så slutt å hån denne stakkar spørreren! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 så slutt å hån denne stakkar spørreren! står riktignok i retningslinjene at en person ikke skal flames her på forumet synes det er bra at ketchez er oppmerksom på dette her Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 HAHAHA!!! LOL... hahaha! ROLFMAUO! (rolling on floor laughing my ass of)!!!!! Asså har du hørt så skriveleif? Det står ikke ROFLMAO, det står ROLFMAUO, noe som betyr "Rolling On Laughing Floor My Ass Up Off" jo dette her kaller vi en god formulering Ja, jeg tok bort alle de unødvendige Smileys'ene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå