MountainRivera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sitter bare her å tenker litt.. tenkte på noen..c|yah 4|you ....noen meninger?? plis drit i sånne fjortiss nick Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 neeeeida Hva gjør meg til nerd da? Skulle likt å høre forklaringen på den. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva gjør meg til nerd da? ... Du skriver på et nerdeforum? :--------) Dragon-tingen er det feteste nicket EVER. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hva gjør meg til nerd da? ... Du skriver på et nerdeforum? :--------) Dragon-tingen er det feteste nicket EVER. hehe.. du kødder ikke sant.. Edit: syntes det er så mange negative tilbakemelidinger her så hadde ikke regnet med at du mener det seriøst(har jo vært mest negative tilbakemeldinger på forslagene mine hittil) Endret 9. november 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hehe.. du kødder ikke sant.. Edit: syntes det er så mange negative tilbakemelidinger her så hadde ikke regnet med at du mener det seriøst(har jo vært mest negative tilbakemeldinger på forslagene mine hittil) Hvis du mente nicket ironisk, er det jævlig kult. Det mener jeg. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Noen kanskje-elendige forslag: - Kødder'n <---[ - beasty - stringern - scrapp - Zipper'n Endret 9. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Intet nytt kommer ut av denne threaden. " Ferdig diskutert". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg