White Fox Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Mne det er jo litt kjipt at det er blodØks.. Siden dette ikke funker like bra på engelske sider og slikt.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Eirik Ølboks Eirik the beercan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Eirik eller E. eller E! eller 1337 h4xx0r Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Sitter bare her å tenker litt.. tenkte på noen.. c|yah 4|you ....noen meninger?? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sitter bare her å tenker litt.. tenkte på noen..c|yah 4|you ....noen meninger?? Forferdelig. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ligger en lik post i CS delen kan jo se om det er ett nick der Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Lurer litt på hvordan du skal skifte nick. Er ikke jeg som bestemmer det, men admins er veldig restriktive med slikt. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Lurer litt på hvordan du skal skifte nick. Er ikke jeg som bestemmer det, men admins er veldig restriktive med slikt. Ja.. veit.. Men tenkte liksom ikke bare på hw.no.. tenker sånn generelt på de stedene jeg har noe navn.. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 1337 h4xx0r Er du en sånn nerde-jente? Sjelden jeg ser slike Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ok.. har sittet her å stat sammen litt ord og greier.. Kommet frem til noen. Sikkert mange helt forferdelige, men hadde jo vært fint med litt respons. 1)Dark dragon 2)Dark/white rabbit 3)Norwegian Aria 4)lazy rabbit 5)Cunning Fox(likte denne litt jeg.. Vet det var/er et pokemon kort, men allikevel) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Dark dragon Hahaha, ta den! TA DEN! Seriøst. Hahaha. :-----------D AnAnAs er nerdejente, ja. Endret 7. november 2004 av sosohal Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 -blanke måne <--kuul -runde gris begge fra Pondus Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 AnAnAs er nerdejente, ja. STFU. Jeg er ikke nerd, jeg har bare lært av den beste (sosohal). Kall deg noe kort, uten z helst. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 AnAnAs er nerdejente, ja. STFU. Jeg er ikke nerd, jeg har bare lært av den beste (sosohal). neeeeida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg