White Fox Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vet dette har kommet opp mange ganger før, men jeg vil gjerne ha noen forslag til nickname.. eirik99 er jo helt tragisk Har tenkt litt på "namit" og "skyzor" bare fordi jeg syntes det hørtes litt kult ut, men er ikke sikker.. Er det noen som har noen forslag eller som syntes disse var bra?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du skal gå for en av de to, så GLEM "skyzor". Det er bare idiotisk. Velg evt. da "namit", selv om jeg personlig ikke liker noen av dem. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvis du skal gå for en av de to, så GLEM "skyzor". Det er bare idiotisk. Velg evt. da "namit", selv om jeg personlig ikke liker noen av dem. hehe.. har du noen forslag da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ZkyZ0r er jo fett da. Evt |\/|4zt00rb4z0r eller Rumpe-Jan Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nei men seriøst, siden du heter Eirik synes jeg "Gammel Eirik" var ett rimelig bra forslag. Ikke så veldig fjortiss heller. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Eirik teh Noobinator Ja, det skal være "teh" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bandidos Eirik? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jegklarerikkeåfinnepåegentnickselvdeformåjegspørreandre er et ganske tøft nick da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg syns et viking-inspirert nick er på sin plass, han heter jo Eirik! Eirik Banehogg f.eks Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Jeg syns et viking-inspirert nick er på sin plass, han heter jo Eirik! Eirik Banehogg f.eks Eller den norske kongen Eirik Blodøks. Han var dog meget upopulær, fikk makta ved å drepe brødrene... Endret 7. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Søsken sux, heia Eirik Blodøks! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hehe.. kanskje ikke blodøks/eirik blodøks var så dumt.. Endret 7. november 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg