stian123 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Heisann Jeg lurte på en ting.... Vil lage ett turnforum, hvor man kan diskutere turn seriøst, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få folk til å komme inn på siden eller å registrere seg. Folk virker redde for å registrere seg. Noen som har noen tips på hvordan dette kan gjøres? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
RAM Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg tenkte først å nevne å legge link til siden din i signaturen, men det ser jeg du allerede har gjort. For å få flere besøkende, anbefaler jeg f.eks. at du kontakter noen med en lignende site, så dere har link til hverandres side. Altså link- bytte. Forresten, hva slags turn er det hovedsakelig det er snakk om? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bedriftsturn på lavt nivå Måtte bare Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det er egentlig om all turn og gymnastikk. Tror ikke det finnes lignene... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hva med å spørre om forskjellige turn grupper, eller hva det nå er, vil ha link til forumet ditt på sidene... og kansje reklamere litt for den på sida si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå