Gå til innhold

hvordan fjerne AWP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig noen som gjør noe med AWP dritten, hater AWP seriøst mye. Når jeg spiller mot boter slår jeg av bruk av sniper rifler (har ikke noe imot scouten da) fordi et par av botene digger å campe med AWP, så det blir komplett umulig å ta de.

 

Håper du får det til, og foresten, du trenger adminmod og metamod for å gjøre det ;)

Lenke til kommentar

Problemet er ikke våpnet, for det er der. Problemet er missbruket av det, dvs de som kjøper det, finner seg en kasse å sitte bak, med utsikt over en del områder, og camper. Så sitter de der og venter til det kommer noen. DE hater jeg, og derfor hater jeg AWP, fordi en god del av de som bruker AWP camper til det gror mose på nordsida av foten.

Lenke til kommentar
Problemet er ikke våpnet, for det er der. Problemet er missbruket av det, dvs de som kjøper det, finner seg en kasse å sitte bak, med utsikt over en del områder, og camper. Så sitter de der og venter til det kommer noen. DE hater jeg, og derfor hater jeg AWP, fordi en god del av de som bruker AWP camper til det gror mose på nordsida av foten.

Nettopp :thumbup:

 

 

AWP er bare morsomt når du kjøper det og en god pistol som f.eks deagle og rusher motstanderene i senk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...